Eyefitness Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Glemte å bestille med antivirus da jeg kjøpte ny pc. Spørsmålet er om jeg kan gå inn på nettleverandørs side og laste ned antivirusprogram derfra eller må jeg ha antivirus isntallert før jeg i det hele tatt går på nett? Må da i såfall handle i butikk som Elkjøp etc.. Hva mener ekspertene her om dette? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Glemte å bestille med antivirus da jeg kjøpte ny pc. Spørsmålet er om jeg kan gå inn på nettleverandørs side og laste ned antivirusprogram derfra eller må jeg ha antivirus isntallert før jeg i det hele tatt går på nett? Må da i såfall handle i butikk som Elkjøp etc.. Hva mener ekspertene her om dette? Hehe, tror ikke det er noe problem å gå på internett å laste ned, nei. Endret 19. februar 2009 av EvenL Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, du trenger ikke antivirusprog. for å gå på nett for å laste ned ett fra nettleverandøren sin nettside. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det finnes også mange gratis antivirus programmer som man kan laste ned Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Takker dere for svar. Leste bare en plass at du kan få virus med en gang du går på nettet dersom du ikke har antivirus før du går innpå. Syntes det hørtes ekstremt ut, men tenkte det var greit å sjekke med datafolket før jeg gjør noe dumt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er alltid en risiko dersom systemet ikke er oppdatert og en brannmur ikke er aktivert. Men er en brannmur aktivert pleier det å gå helt fint. Bare husk å oppdater både systemet og antivirusprogramvaren så fort som mulig etter at du har kommet deg på nett. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Den er god. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå