Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Underteksten på Gullkorn-forumet: Forumets gullkorn finner du her. Les sticky før du poster. Tydeligvis er det ikke mange som leser dette. Jeg tror å bytte navnet til "Gullkorn fra forumet" hadde vært en løsning. Hva synes dere? Beklager om det er flere tråder om dette, jeg har iallefall ikke funnet noen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Om retningslinjene er klare bør du rapportere om du finner tråder som bryter med disse. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Om retningslinjene er klare bør du rapportere om du finner tråder som bryter med disse.Ja, selvfølgelig, men jeg tror likeveld det vil bli en drasdisk nedgang med slike tråder i gullkorn-forumet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Helt klart. Bruker ikke denne delen av forumet selv. Men er frustrert over andre kategorier, der folk feilposter like mye, så jeg skjønner problematikken og frustrasjonen din. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg