DenVilleste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) hei, driver å skrur fraverandre min g2p, og har skrudd ut alt fra baksiden, og tatt av skjermen, men den henger fortsatt i tastaturet eller noe på fremsiden, noen som kan forklare hvordan jeg får det ut,evt. linke til guide eller noe? mvh jørn Endret 19. februar 2009 av DenVilleste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Antar den henger i en ledning da ? Et sånt bredt bånd? Bare og dra den ut. Lenke til kommentar
DenVilleste Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 hmm, nei, jeg får ikke delene langt nok fra hverande til å se hva det er, og har ikke lyst til å "røske" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hmm, nei, jeg får ikke delene langt nok fra hverande til å se hva det er, og har ikke lyst til å "røske" Haha, ok. Har du mulighet til og beskrive evt. ta bilde av kabelen ? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 har du skrudd de skruene som sitter under lcd hengslene? post bilde så blir det lettere (o: Lenke til kommentar
DenVilleste Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 da har jeg fiksa den, var endel øl som hadde fulgt på undersiden av et "varmeskjold" som var klistret på hovedkortet, og et pas av de chipene so helt jævli ut, men med litt flittig bruk av nål tannbørste q tips og elektrorens blei det tydeligvis i orden, for den fungerer helt fint nå.. var forresten veldig enkel og skru opp denne pcen. bare man veit hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå