RWS Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus. Det er bare du som ikke forstår hva Jesus Kristus sier. Dette er ikke noe svar på Innlegg #115. Her fokuseres det på Matteus. Svar på alt og begrunn påstandene dine som siviliserte folk! Note: dette er stråmann. Jeg sa: "Paulus er uenig med Matteus" Jeg sa ikke "Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus" og ordet jesus er ikke å finne i innlegg 115. Paulus er ikke uenig med Matteus (Jesus Kristus). Det er bare du som ikke forstår hva Matteus (Jesus Kristus) sier Kanskje du kan utdype det, og begrunn påstandene dine som siviliserte folk? Hvorfor Matteus (Jesus Kristus)? Din sekt mener Matteus er jesus? Du har ennå ikke besvart innlegg 115. Matteus gjenngir Jesu Kristi ord som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Bare å gi opp Analkløe... Han bruker KRISTEN logikk... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus. Det er bare du som ikke forstår hva Jesus Kristus sier. Dette er ikke noe svar på Innlegg #115. Her fokuseres det på Matteus. Svar på alt og begrunn påstandene dine som siviliserte folk! Note: dette er stråmann. Jeg sa: "Paulus er uenig med Matteus" Jeg sa ikke "Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus" og ordet jesus er ikke å finne i innlegg 115. Paulus er ikke uenig med Matteus (Jesus Kristus). Det er bare du som ikke forstår hva Matteus (Jesus Kristus) sier Kanskje du kan utdype det, og begrunn påstandene dine som siviliserte folk? Hvorfor Matteus (Jesus Kristus)? Din sekt mener Matteus er jesus? Du har ennå ikke besvart innlegg 115. Matteus gjenngir Jesu Kristi ord som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Bare å gi opp Analkløe... Han bruker KRISTEN logikk... Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus. Det er bare du som ikke forstår hva Jesus Kristus sier. Dette er ikke noe svar på Innlegg #115. Her fokuseres det på Matteus. Svar på alt og begrunn påstandene dine som siviliserte folk! Note: dette er stråmann. Jeg sa: "Paulus er uenig med Matteus" Jeg sa ikke "Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus" og ordet jesus er ikke å finne i innlegg 115. Paulus er ikke uenig med Matteus (Jesus Kristus). Det er bare du som ikke forstår hva Matteus (Jesus Kristus) sier Kanskje du kan utdype det, og begrunn påstandene dine som siviliserte folk? Hvorfor Matteus (Jesus Kristus)? Din sekt mener Matteus er jesus? Du har ennå ikke besvart innlegg 115. Matteus gjenngir Jesu Kristi ord som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Bare å gi opp Analkløe... Han bruker KRISTEN logikk... Joda, det har jeg lenge forstått. Noen har vist puttet kvikksølv i kirkekaffen... Men dette er typisk kristen hersketeknikk. (stråmann og sirkelargumentasjoner) http://no.wikipedia.org/wiki/Str%C3%A5mann Han har ennå ikke klart å besvare innlegg 115. Dersom Matteus gjenngir Jesu Kristi ord riktig, gjelder moseloven fremdeles. Noe IsisHorusSeb forsøker å tilbakevise med en selvmotsigelse fra paulus. Matteus 5.17 Tro ikke at jeg er kommet for å oppheve loven eller profetene! Jeg er ikke kommet for å oppheve, men for å oppfylle. 18 Sannelig, jeg sier dere: Før himmel og jord forgår, skal ikke den minste bokstav eller en eneste prikk i loven forgå – før alt er skjedd. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) edit Endret 21. april 2009 av Zappy Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus. Det er bare du som ikke forstår hva Jesus Kristus sier. Dette er ikke noe svar på Innlegg #115. Her fokuseres det på Matteus. Svar på alt og begrunn påstandene dine som siviliserte folk! Note: dette er stråmann. Jeg sa: "Paulus er uenig med Matteus" Jeg sa ikke "Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus" og ordet jesus er ikke å finne i innlegg 115. Paulus er ikke uenig med Matteus (Jesus Kristus). Det er bare du som ikke forstår hva Matteus (Jesus Kristus) sier Kanskje du kan utdype det, og begrunn påstandene dine som siviliserte folk? Hvorfor Matteus (Jesus Kristus)? Din sekt mener Matteus er jesus? Du har ennå ikke besvart innlegg 115. Matteus gjenngir Jesu Kristi ord som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Bare å gi opp Analkløe... Han bruker KRISTEN logikk... Joda, det har jeg lenge forstått. Noen har vist puttet kvikksølv i kirkekaffen... Men dette er typisk kristen hersketeknikk. (stråmann og sirkelargumentasjoner) http://no.wikipedia.org/wiki/Str%C3%A5mann Han har ennå ikke klart å besvare innlegg 115. Dersom Matteus gjenngir Jesu Kristi ord riktig, gjelder moseloven fremdeles. Noe IsisHorusSeb forsøker å tilbakevise med en selvmotsigelse fra paulus. Matteus 5.17 Tro ikke at jeg er kommet for å oppheve loven eller profetene! Jeg er ikke kommet for å oppheve, men for å oppfylle. 18 Sannelig, jeg sier dere: Før himmel og jord forgår, skal ikke den minste bokstav eller en eneste prikk i loven forgå – før alt er skjedd. Jødene (GT folket) er under moseloven ikke de kristne (NT folket). NT > dere står ikke under loven, men under nåden. Hva så? Skal vi synde, fordi vi ikke er under loven, men under nåden? Slett ikke! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er EGENTLIG synd? Hvordan definerer en kristen synd? Fra dogmene i bibelen? Er det homofili definert som synd foreksempel? (Jeg nevner homo saken fordi homoseksuelle er de siste de kristne plukker på og har gennerelt noe i mot...) Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er EGENTLIG synd? Hvordan definerer en kristen synd? Fra dogmene i bibelen? Er det homofili definert som synd foreksempel? (Jeg nevner homo saken fordi homoseksuelle er de siste de kristne plukker på og har gennerelt noe i mot...) Du RWS ? Tema for tråden er "Big Bang - en gud?" Alt blir bare en eneste stor suppe på den måten her Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus. Det er bare du som ikke forstår hva Jesus Kristus sier. Dette er ikke noe svar på Innlegg #115. Her fokuseres det på Matteus. Svar på alt og begrunn påstandene dine som siviliserte folk! Note: dette er stråmann. Jeg sa: "Paulus er uenig med Matteus" Jeg sa ikke "Paulus er ikke uenig med Jesus Kristus" og ordet jesus er ikke å finne i innlegg 115. Paulus er ikke uenig med Matteus (Jesus Kristus). Det er bare du som ikke forstår hva Matteus (Jesus Kristus) sier Kanskje du kan utdype det, og begrunn påstandene dine som siviliserte folk? Hvorfor Matteus (Jesus Kristus)? Din sekt mener Matteus er jesus? Du har ennå ikke besvart innlegg 115. Matteus gjenngir Jesu Kristi ord som du i motsetning til Paulus ikke forstår. Bare å gi opp Analkløe... Han bruker KRISTEN logikk... Joda, det har jeg lenge forstått. Noen har vist puttet kvikksølv i kirkekaffen... Men dette er typisk kristen hersketeknikk. (stråmann og sirkelargumentasjoner) http://no.wikipedia.org/wiki/Str%C3%A5mann Han har ennå ikke klart å besvare innlegg 115. Dersom Matteus gjenngir Jesu Kristi ord riktig, gjelder moseloven fremdeles. Noe IsisHorusSeb forsøker å tilbakevise med en selvmotsigelse fra paulus. Matteus 5.17 Tro ikke at jeg er kommet for å oppheve loven eller profetene! Jeg er ikke kommet for å oppheve, men for å oppfylle. 18 Sannelig, jeg sier dere: Før himmel og jord forgår, skal ikke den minste bokstav eller en eneste prikk i loven forgå – før alt er skjedd. Jødene (GT folket) er under moseloven ikke de kristne (NT folket). NT > dere står ikke under loven, men under nåden. Hva så? Skal vi synde, fordi vi ikke er under loven, men under nåden? Slett ikke! Tente jeg skulle tilføre noe i suppen du allerede har laget jeg... Vet at det er OT, men det har du vært med på å... Men igjen, du svarer ikke på spørsmål.... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du bare surrer, RWS Gud er ikke "off topic" i denne tråden. Endret 21. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du bare surrer. Gud er ikke "off topic" i denne tråden. Men å svare på hva synd er? NT > dere står ikke under loven, men under nåden. Hva så? Skal vi synde, fordi vi ikke er under loven, men under nåden? Slett ikke! Hva er synd? Hvorfor drar du dette inn da når du ikke vil svare på spørsmål om det? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) RWS, har du hørt om resetting/installering av ny programvare ? Prøv å sammle tankene litt. Så starter du en ny tråd med et nytt spørsmål. Eller må det være suppe for at du skal trives Endret 21. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 RWS, har du hørt om resetting/installering av ny programvare ?Prøv å sammle tankene litt. Så starter du en ny tråd med et nytt spørsmål. Eller må det være suppe for at du skal trives OK, case closed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå