Sugarrdaddy69 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Morn, folkens^^ Jeg lurte på hva prisen på frakt fra Sandnes til Akershus er. Pakken veier 1.3 kilo. Butikken er da i Sandnes og jeg er i Akershus. Jeg har ikke peiling på hvordan finne ut frakt :/ Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 http://www.posten.no/ pris og portokalkis ligger på høyre side... velg vekt og så hva slags pakke type... liten eske, boblekonvolutt.... vil tippe ca 120-140kr.... Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 mmm'kay^^ Takker Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan jeg spørre hvilken butikk det er? Er ikke tilfeldigvis gameon? Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det er Game-On, ja... Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er Game-On, ja... Nice, hva du har bestilt da? Skal kjøpe en ASG G36C AEG-rifle der neste uke, men kjøper da i butikk, siden jeg bor rett utenfor Sandnes. Airsoft-spill på høyt nivå er digg! Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg forandret litt på det jeg skulle kjøpe. Nå er det Glock 17, fjærpistol altså... Kjøper meg en AEG-rifle etterhvert jeg skaffer meg penger :!: Jeg tenkte først på den M4 complet sett greia, men det virker som det er skikkelig dårlig Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 glock 17 fjerpistolen er kjempebra! har 3 sånne selv og har hatt de i 3 år uten noe tull skyter rett og bra gode merker for fjer softgun er ASG og Maraui Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kult! Jeg hadde tenkt meg en KWC Glock 17 fra www.softguns.no faktisk. Den er nære Oslo, altså nærmere meg Jeg finner ingen hovedside for KWC... Også står det litt forskjellig om den KWC Glocken fra side til side. Så jeg er ikke helt helt sikker på hva jeg skal forvente Endret 20. februar 2009 av EvilMrBenny Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 AEG er så mye bedre enn springer-våpen. Har selv en springer AK-47 fra ASG, men den er luft i forhold til AEG's. Om dere er 18 år eller over, bør dere se om dere finner en klubb i nærheten som driver med skikkelig airsoft-spill. Selv jobber jeg med å bli medlem i Rogaland Airsoft, og har vært med på 2 spill (5 spill kreves for å bli medlem). Det er utrolig spennende, og man får brukt softgun på en lovlig og kul måte. Husk at det faktisk er ulovlig å spille softgun, eller i det hele tatt skyte med softgun, på områder utendørs uten tillatelse fra grunneier/politi. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Det vet jeg :!: Jeg har ikke penger til no annet en springer... Sist jeg prøvde en AEG var ikke lenge siden. De er artige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå