V5R1X Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det finner du vel ut? Det diggeste med dette spillet er hvor overraskende lite sint jeg blir på det. Jeg føler meg liksom så ordentlig behandlet, stort sett. Tape 20 ganger mot Seth? Hvorfor ikke, jeg lærer jo hver gang. Tja, man lærer kanskje å spille mot CPU'en, men dette er jo egentlig noe man bare vil ha unnagjort for å kunne bruke tiden på å spille versus mot humans... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Tips til å slå f.eks Seth... Endret 3. mars 2009 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du må nok fikse den video-ID-en. Seth er litt sånn typisk siste boss-fyr, altså har han sikkert et svakt punkt det er mulig å utnytte. Eller kanskje ikke, det er jo SF vi snakker om. Lenke til kommentar
Leska Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 No continue før Seth eller kan du ikke bruke continue på Seth heller? Bruk Vega, hold skrått bak og trykk på R2, dei dett i bakken, når dei reiser seg bruker du den igjen. Finn timinga så du tar dei akkurat når dei reiser seg. Dritlett å runde spelet og får perfekt uten å dø, bruk 1 omgang per kamp. For å få Akuma så må du ha runda spelet med den du prøver å få 1 perfekt runde med btw. 2. gangen du runder det, og du har 1 perfekt omgang (dersom du berre har 1 omgang per kamp, er meir viss ikkje), vil Akuma komme fram. Bank han, og du har fått ein ny karakter. Du må da runde spelet med Akuma 2 ganger. Første gangen kan du dø så mykje du vil, 2. gangen: - 5 first hits - 3 Super Combo / Ultra Combo - 1 Perfect round Tallene er dersom du bruker 1 omgang per kamp. Og nei, du kan ikkje dø nå heller. Da vil Gouken komme fram etter du har tatt alle 8 rundane. Same procedure as last year James, bank ann og Gouken er din. For å få Seth må du runda spelet med alle 24 stk. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg unlocka nettopp Akuma. Specialen og Ultraen hans må da være de enkleste å få til i hele spillet? Han har noen sykt gode angrep. På den andre siden tåler han ikke så mye, men alikevel, på grensen til overpowered? Lenke til kommentar
Leska Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg unlocka nettopp Akuma. Specialen og Ultraen hans må da være de enkleste å få til i hele spillet? Han har noen sykt gode angrep. På den andre siden tåler han ikke så mye, men alikevel, på grensen til overpowered? Vanleg kontroll mot vanleg kontroll, ja, overpowered. Speler du mot folk med arcade stick har det fint lite å sei. Ultra'en er ikkje så altfor vanskeleg å unngå heller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg slengte alle bildene med moves sammen i et dokument.sfivmoves.doc Greit å ha for hånden. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg unlocka nettopp Akuma. Specialen og Ultraen hans må da være de enkleste å få til i hele spillet? Han har noen sykt gode angrep. På den andre siden tåler han ikke så mye, men alikevel, på grensen til overpowered? Lette å få til, ja, men går det ann å chaine den inn fra noe som helst? Såfremt ikke motstandern bommer på et heavy move og du timer bra så er det jo bare å hoppe bakover så kommer du deg unna 100% av gangene. Lenke til kommentar
Spacechildo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hvordan er det egentlig man skal ta de super og ultra moves'ene? får det ikke til, forstår ikke hva de mener med 2 ganger 90grader på d-pad'en.. skal man først vri den 2 ganger, og så slå, eller er det noe mer tricky? spillet ville vært x antall ganger kulere hvis noen kunne forklart det litt enklere enn manualen gjør det for meg.. spiller xbox. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje d-paden ikke er helt fin å gjøre disse triksene med. Lenke til kommentar
Spacechildo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje d-paden ikke er helt fin å gjøre disse triksene med. vet du, det tenkte jeg og... og dæven døtte å fet shinryuken greia til ken er!! haha. helt konge! fant også ut av de bakerste knappa på venstre sida telte som alle tre slag og spark samtidig, så plutselig var det ikke så vanskelig...bare å treffe en jævel i kammp nå så Lenke til kommentar
Vault Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje d-paden ikke er helt fin å gjøre disse triksene med. vet du, det tenkte jeg og... og dæven døtte å fet shinryuken greia til ken er!! haha. helt konge! fant også ut av de bakerste knappa på venstre sida telte som alle tre slag og spark samtidig, så plutselig var det ikke så vanskelig...bare å treffe en jævel i kammp nå så Ken fighter IV Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Akuma sin super og ultra er fin å bruke mot hoppende motstandere. Lærer en seg timinga kan ikke en motstander komme seg unna på vei ned fra lufta (motstander MÅ selvfølgelig touche bakken før han/hun kan hoppe opp igjen, og da er man der) Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er det forresten noen som har prøvd å bestille Madcatz sine gamepads/sticks? Jeg bestilte fra megastore.se og de skulle få inn i dag, men som det tydeligvis er med resten av verden så er det bortimot umulig å oppdrive disse leketøyene. Begynner å bli litt desperat på å bytte ut 360 kontrollen. Tror jeg må sende en mail til Madcatz og true med søksmål hvis de ikke produserer flere pads, mitt liv som gamer kan brått ta slutt hvis jeg fortsetter å utsette hendene for 360 kontrollen i street fighter. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, det er litt håpløst å finne stedet som faktisk har stikkene inne. Det er faktisk så ille at jeg ikke orker spille SF4 mer. Man MÅ jo ha stikke ellers er man så gimpa at det ikke er moro i det hele tatt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er helt sikker på at mer enn halvparten av tapene mine er på grunn av pad-bruk. Dette er uholdbart, heldigvis har jeg stikke på vei. Jeg lurer på om Dualshock og 360-kontrolleren hadde vært bedre utformet til slåssespill hvis det hadde vært et stort Street Fighter-spill under forrige generasjon. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 dualshock har vært lik siden stikkene kom på ps1 så det tviler jeg sterkt på "Isbilen". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ok, men det var vel ikke noe stort SF-spill på den generasjonen heller, om jeg husker riktig? Uansett, jeg tror det er et poeng der. Endret 6. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hvis man bruker Zangief og spammer kun med "helikopter" teknikken (han snurrer rundt med armene strak), så kan man vinne tilogmed Hardest. Veldig cheap måte å vinne Hardest på, men det er gøy da. Maskinen skjønner ikke hvordan den skal kontre denne teknikken hans. Angående arcade stick har jeg slått på stortromma og skaffet meg en slik: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-77-...ri-70-1rrr.html Det som er bra med denne er at den bruker Sanwa joystick (Sanwa brukes i ekte arcade maskiner), og hvis knappene skulle bli slitt, kan man erstatte dem med nye Sanwa knapper (knappene er fra Hori, men joysticken er Sanwa). Skal man ha den "offisielle" stikka fra Mad Catz, sørg for at det er Tournament Edition varianten. Denne skal også ha Sanwa deler. De andre billigere variantene både fra Hori og Mad Catz blir visst fort ødelagt eller rett og slett ikke er bra nok. Men smak og behag selvfølgelig. Endret 6. mars 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 SF4 trenger en funksjon for å ta disconnecterne. Greit nok at de disconnecter, men det som IKKE er greit er at vi som blir igjen ikke får noe BP. Det burde vel ikke være noe i veien for å lage noe som sjekker om en spiller ligger under i ant. runder vunnet, i en kamp, når han disconnecter, og dernest påføre denne spilleren BP-straff? Andre spill har fine systemer for å ta disse, men tilsynelatende har ikke SF4 dette siden så mange bruker disconnecting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå