AlltidRett Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ahh får tilgang til å spille online senere idag. Får vel oppdatere posten med gamertag og greier da. Spiler Blanka, og muligens Zangief. Hadde lyst å spille Ryu og, får å få høre de saftige "hadoken" og "shoryuken" lydene Men regner med jeg møter nok av folk som lager de, om jeg ikke skal gjøre det selv. Jeg er sannsynligvis elendig,har ikke spilt streetfighter på 15 år :/ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ka e egentli så bra me arcadestikk ? Viss noen er intresert i å spille legg til olus92 på xbox live Når du skal trykke lp, lk, lp innen et halvt sekund så sier det seg selv at tommelen ikke er optimalt. Det er også mye enklere å få til shoryuken og hadouken-bevegelser. Jeg får til ultra kanskje 1/20 ganger på nett Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Akuma sin Ultra er et godt eksempel på fordel med arkadestikk. Pekefinger, Pekefinger, stikke venstre, tommel, ringfinger istedenfor masse tommeltrykk og trigger knapp. Jeg får også til shoryukens og hadoukens 99% av tiden jeg prøver, feilprosenten min er høy med 360 dpaden hvertfall. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil spille! Spiller på ps3. PSN: Biurn Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil spille! Spiller på ps3. PSN: Biurn Legger deg til, jeg. PSN: tskjorte Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil spille! Spiller på ps3. PSN: Biurn Legger deg til, jeg. PSN: tskjorte noen fler? Lenke til kommentar
Vault Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Akuma sin Ultra er et godt eksempel på fordel med arkadestikk. Pekefinger, Pekefinger, stikke venstre, tommel, ringfinger istedenfor masse tommeltrykk og trigger knapp. Jeg får også til shoryukens og hadoukens 99% av tiden jeg prøver, feilprosenten min er høy med 360 dpaden hvertfall. D-padden på 360 kontrollen er ubrukelig, men man kan komme ganske langt med analog stikka. Akuma sin ultra er faktisk den letteste komboen å få til med 360 kontrollen (synes jeg). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Grisefett spill. Er det noen som vet om noe sted hvor jeg kan finne fine moves-lister til å skrive ut? Lenke til kommentar
Vault Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vet dessverre ikke hvor du kan finne deg noen bilder av moves-listene med høy oppløsning men du kan sjekke http://mycheats.1up.com/view/section/31638...hter_4/xbox_360 For tips, triks osv Hvis du heller vil ha noe mer simpelt kan du sjekke ut http://www.eventhubs.com/guides/2008/jul/0...hints-and-tips/ Endret 24. februar 2009 av Vault Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tusen takk, tror det er mer enn bra nok. Man kan forresten kjøre P-in-P på fjernsynet med moves-lista fra PC-en. Piyump. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 når kommer det på pc igjen? om det kommer dit xD? Lenke til kommentar
Vault Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 5 juni ifølge TTG Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er egentlig bare å ta 360-versjonen og døpe om den ene fila til SFIV.exe, men de må pønske ut en skikkelig ussel kopibeskyttelse først. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Driver og leker med Akuma nå, synd at det er så lett å misbruke han, men så gøy å slakte Ryu/Ken/Sagat/Akuma misbrukere online med han x) Lenke til kommentar
olus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette spillet er helt sykt vanskli. Spiller på easiest men sliter med å Seth likevell. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan forbedre meg ? Lenke til kommentar
Vault Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hmm, la ut en liten beskrivelse for hvordan nybegynnere kan forbedre seg tidligere i emnet, så kanskje du burde ta en titt på de forrige sidene Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror jeg kjøper dette i morgen, men... 360- eller PS3-versjonen?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Med mindre du har eller har tenkt å kjøpe arkadestikke, gå for PS3. Xbox-paden er elendig til slåssespill. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ok. Like så greit da 360-en er på rep. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Som en ihugga Street Fighter fan, må jeg si Street Fighter 4 ikke sto helt til forventningene. + Presis kontroll + Alle figurene er bra gjenskapt + God voiceover + Gode animasjoner + Det er et godt fightspill - Grafikken syns jeg hadde et litt barnslig preg - Ultracombo systemet er litt urettferdig, dessuten blir kampene for kjedelige. Sloss halve kampen, til en tar ultra -> K.O, dessuten, nesten umulig å blokkere. - Musikken var ikke bra gjenskapt. - ALT for få baner, alle de gamle banene burde vært gjenskapt Etter min mening er SF4 et godt spill. Men SF2HD er et bedre SF spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå