Gå til innhold

Den Store Street Fighter IV Tråden

Vault

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillte en del i går.. ganske åpenbart at jeg ikke har spillt slike spill siden Tekken 1, Street FIghter2 og Mortal kombat2.. Sliter med å klare spillet på easy.. og får relativt greit med juling online.. men men jeg er jo en jævli dårlig taper så dette skal vi få fikset opp i :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
noen som har tips til hvordan en tar level 3 triksa på challenge mode.. der en skal lage komboer? jeg klarer ikke å binde angrepene sammen..

Spørs jo også hvem du bruker, lettere med visse karakterer.

har prøvd å gå gjennom lvl3 greia med ken, ryu og dhalsim.. får samme problemet med alle 3.

såg noen filmer på nettet, er visst bare å time riktig.. men jeg får det ikke til.. fatter ikke at de klarer de trial greiene..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes kontrollene (jeg har 360) er litt mer (over-) ømfintelige enn med gode gamle SF2 på SNES?

Jeg sliter veldig med å venne meg til 90-grader moves, og de blir gjerne feiltolket som dragonpunches (i Ken/Ryu's tifelle) etc... For ikke å snakke om hoppingen. Sikkert 70% av mine hopp er ikke ment å være hopp.

Det føles også litt merkelig at jeg ikke kan dra igang fireballs mens jeg er i lufta for så å fyre dem av akkurat når jeg lander. Har de lagt inn noe kode som gjør at du må stå på bakken og starte moves, eller er jeg bare helt utrolig rusten blitt etter så mange år? :)

Er det noen som har funnet en komplett guide over unlocking? Ikke bare characters, men også colors og personal? Og hva betyr alle disse titlene man unlocker? Jeg finner dem ikke igjen noe sted i options.

For diskusjonens skyld er jeg en Ryu-fan, men har begynt å like Cammy. Og jeg kommer garantert til å bli grisebanka av en million tenåringer online (alder er noe hærk for oss gamere, hehe). Så om dere ser Cammy online, så ikke slå altfor hardt! :)

Lenke til kommentar
noen som har tips til hvordan en tar level 3 triksa på challenge mode.. der en skal lage komboer? jeg klarer ikke å binde angrepene sammen..

Spørs jo også hvem du bruker, lettere med visse karakterer.

har prøvd å gå gjennom lvl3 greia med ken, ryu og dhalsim.. får samme problemet med alle 3.

såg noen filmer på nettet, er visst bare å time riktig.. men jeg får det ikke til.. fatter ikke at de klarer de trial greiene..

Er vansklig med visse karakterer ja, jeg pleier å bruke Chun-Li, men jeg tror jeg må bytte, fordi ultra/super trikset hennes klarer jeg ikke når jeg vil. Får problemer med de som har ultra triks som må lades :mad: .kom til lvl 3 i trial med hu (Chun-Li), Ruy og Ken har jeg fullført (i Trial Normal vel å merke). Skal vel prøve meg på Hard snart :whistle: PS: lvl3 og videre.. Det har bare med timing å gjøre.. det er alt :)

Lenke til kommentar
Tror ikke Ken/Ryu kan dra hadouken i lufta. Men Akuma og gouken kan.

Jeg vet de ikke kan i lufta, men det som sitter igjen i fingerne mine etter SF2 er at man drar 90-gradern mens man er i lufta, og akkurat når man lander trykker man inn punch, så fyres den av på millisekundet man får bakkekontakt. Får ikke dette til i SF4. Er ikke snakk om store marginer her selvfølgelig, men sånt hjelper spesielt mot andre spillere.

er det noen som klarer trial greiene? herregud så inni helvete autistvanskelig det skal være å klare de comboene i trial! :(

Bare for å skryte supermye, men jeg dro akkurat igjennom Cammy's 5 levler. Det tok litt tid. Jaja, det var normal ja... uff og uff...

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Color 03 - Time 1

Color 04 - Survival 1

Color 05 - Time 6

Color 06 - Survival 6

Color 07 - Time 11

Color 08 - Survival 11

Color 09 - Time 16

Color 10 - Survival 16

Personal 02 - Time 2

Personal 03 - Survival 2

Personal 04 - Time 7

Personal 05 - Survival 7

Personal 06 - Time 12

Personal 07 - Survival 12

Personal 08 - Time 17

Personal 09 - Survival 17

Personal 10 - Time 20

Lenke til kommentar

Fyfaen prøvde dette spillet, ble SYKT forbanna, online folk er enten de verste nerdene, eller så er det feige jævler som tar det samme trikset hele tiden, og man får ikke gjort en dritt. Prøvde å se på den combo greia, men hva faen, kunne jo stått "Firkant + trekant" for.eks, istedenfor å ha masse random tegn man ikke skjønner en dritt av. Sier ikke nei takk til en guide, med skikkelig forklaring til comboer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...