Gå til innhold

Bk: Stake i tåken

Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...men er ikke horisonten ørlitegrann skjev?

Ikke faen :D ( du får tilte bildet litt mot det rette da :p )

Anyway, takker.

Definitivt stilig. Jeg liker det :D

Kunne ha vært litt mer detaljer i det jeg tror er tåken og havet..

Hvilke detaljer vil du se da?

har mange bilder av akkurat dette, men med mer detaljer blir ikke bildet det samme. Tåke er tåke og graut er graut :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Ohnose!! Støvkorn!! 1/3 ned, helt på venstre side!

:fun:

Enkelt og greit et dritstilig bilde. Støtter posteren over meg et sted som sier at dette bør blåses opp i digert format og henges på veggen. :)

Jeg ser 4 andre støvkorn :p . Men på f/32 så skulle det bare mangle

Takker

Endret av Inc
Lenke til kommentar
...men er ikke horisonten ørlitegrann skjev?

Ikke faen :D ( du får tilte bildet litt mot det rette da :p )

Anyway, takker.

Definitivt stilig. Jeg liker det :D

Kunne ha vært litt mer detaljer i det jeg tror er tåken og havet..

Hvilke detaljer vil du se da?

har mange bilder av akkurat dette, men med mer detaljer blir ikke bildet det samme. Tåke er tåke og graut er graut :)

Litt klarere overgang mellom hav og himmel.. Var det jeg egentlig mente. Men det er ikke så farlig. :p

Lenke til kommentar

Jeg blir nødt til å henge meg på det med klarere overgang mellom hav og himmel. Jeg føler at jeg nesten, nesten, nesten digger det hemningsløst, men så blir det akkurat litt for mye ingenting der. (Hm...kan det være akkurat den utilfredsstilte, ulne følelsen bildet skulle fremkalle hos betrakteren? Isåfall var det en suksess).

Et kjedelig bilde er det i allefall ikke!

si

Lenke til kommentar

Takker alle mann. Ikke lett å få til noen overgang horisont, ettersom tåken er så tykk som den er. Angående horsiont så tror jeg ikke det er noen, bare tåken som gradvis går over i sjø. mulig tåken er tykkere på ene siden som gjør at det virker litt skjev. Selve staken er jo ikke lodd så det kan jo være den som lurer dere... :)

Lenke til kommentar

Veldig stilig bilde, selv om det kanskje hadde vært enda stiligere med litt mindre/tynnere tåke. Horisonten kan se ut for å være litt skjev, men det er vanskelig å si pga den tykke tåka. Staken er derimot ikke i lodd, men det er den sikkert ikke i virkeligheten heller.

Lenke til kommentar
Angående horsiont så tror jeg ikke det er noen, bare tåken som gradvis går over i sjø.

Det er egentlig ikke en skarp overgang mellom hav og himmel jeg savner, kanskje heller bittelitt av teksturen i vannet. Ikke så mye at det ødelegger det abstrakte ved det, bare akkurat så mye at det er noe der, liksom.

Lenke til kommentar
Horisonten kan se ut for å være litt skjev, men det er vanskelig å si pga den tykke tåka. Staken er derimot ikke i lodd, men det er den sikkert ikke i virkeligheten heller.

Kan ikke helt se hvorfor det evt skulle være negativt om det var litt skjevhet. Så lenge man virkelig må bruke måleapparat for å finne ut av det er det vel unødvendig å kritisere?

Kanskje jeg misforstår, men ser bare ikke helt problemet. Og alle kan vel se at innseilingmerket er skjevt?

Likte bildet veldig godt!

Enkelt, fint og effektfullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...