grebnord Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei på dere Jeg er på jakt etter en versjon av Windows XP Professional. Jeg er student, men vil ha min egen versjon av XP. Noen som har en liggende som de ikke bruker? Som jeg kan kjøpe eller bytte i ett eller annet datasnask?? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 du bør kanskje lese retningslinjene for forumet, #9. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i Bruktmarkedet Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 du bør kanskje lese retningslinjene for forumet, #9. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i Bruktmarkedet Oh.. Sorry!! Vet du om mulighet for at jeg kan flytte det over?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Bruktmarkedet er ikke koblet til forumet, så du må nok legge inn en annonse der. Ellers er det mulig og å få kjøpt XP lisenser på f.eks. Komplett fremdeles... Endret 19. februar 2009 av trn100 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Japp, du må legge inn annonsen på nytt på Bruktmarkedet.no. Denne tråden stenges da annonser ikke har livets rett på forumet. Reaksjoner på moderering gjøres som vanlig pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg