Triplejack Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei, jeg instalerte windows 7 betaen for en stund siden. Kan si at jeg liker det, ikke at jeg hadde noe mot vista, bra det og. Uansett, problemet mitt er da at jeg dreiv å herja inn på det media center saken, å prøvde å legge in videone mine der. Uten hell, men det jeg greide var å legge inn alle mappene som lå på c: inn i videomappa. Jeg sjekker inn på min datamaskin og sjekker c: mappene ligger på samme plass som før. Altså, nå sitter jeg med to sett av de mappene. Kan jeg bare slette de mappene som ligger på videomappen min? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Slik om jeg har fortsått det, så har du KOPIERT noen mapper som lå på C: over til en annen mappe, hvor du har videofilene dine? Om dette stemmer, så har du en KOPI av de mappene som ligger på C: disken. Disse kopiene kan du trygt slette, da orginalene fortsatt ligger på sin opprinnelige plassering på C: Endret 6. juni 2009 av Skagen OT. Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men for å være sikker bør du sjekke at antall filer og total størrelse matcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå