P1rkah Designz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Heisann , jeg sliter med virkelig å få lastet ned noe fra DC ++ . Jeg kobler meg opp mot en HUB, og registrerer meg .. slik at det skal gå ann å laste ned.. Da kommer denne feilmeldingen opp: Your direct connect client has supplied an invalid IP address in a connection request (client sent 192.168.1.3, you have 84.215.xxx.xxx) (Xxx tegn er for å skjule IP) Når jeg dobbeltklikker på en bruker for å bla igjennom filene deres, kommer den meldingen opp.. Og det står bare "kobler til" i statusfeltet, uten at det skjer noe mer. - Takk EDIT: Etter klage fra medbrukere har jeg fjernet en del av inelgget, som kan missforstås betviles rundt retningslinjene til Hardware. Endret 19. februar 2009 av P1rkah Designz Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Du må legge inn din eksterne ipadresse i DC++ Du bør tone ned snakk om hubber osv her... Les retningslinjene. Endret 19. februar 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hmm, kan jeg spørre hvor jeg legger den inn ? - Takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Tror det er feltet hvor det står no-ip.com http://www.routertech.org/images/kb/dc++_dc.jpeg Endret 19. februar 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jeg har ikke det valgalternativet der, tror du har en eldre version. Jeg har gått på connections og huket av i "Firewall (passive, last resort)" , og da fikk jeg plutselig lest/ åpnet mapper og lastet ned.. Men bare på utrolige 35-45 kbps. Jeg har jo 12 mbit linje :S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det var et bilde jeg fant på nettet. Det er faktisk noen år siden jeg prøvde DC++ sist. Uansett så lønner det seg å være aktive og legge inn IP. Som i det eksemplet jeg linket til så lønner det seg å sette opp no-ip.com eller dyndns.org da du slipper å endre ipadresse i DC++ når din eksterne ipadresse endrer seg. Det kan da ikke være noe problem å finne ut hvor du skal legge inn ipadressen? Finnes vel en guide om du ikke finner frem. Kanskje noen med førstehånds erfaring som kan tipse her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå