Digranes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann Sender ca 20 fakturaer i måneden, og med tanke på volumet syntes jeg det blir for dumt å gå til innkjøp av ett fakturaprogram i 2000 kroners klassen (les: Mamut). Har testet ut Winvask, men syntes det ble veldig knotete å bruke. Per i dag bruker jeg FakturaLarsen - ett gammelt faktura program som faktisk fungerer veldig bra, men mangler diverse funksjoner som for eksempel det å purre på fakturaer og kreditnotaer. Er det noen i hw nettverket som har noen gode forslag å komme med? utenom winvask og fakturalarsen da selvfølgelig. Er ute etter ett program med brukervennligheten til fakturalarsen, bare med litt mer funksjoner tilgjengelig som for eksempel purring og kreditnota. -Digranes- Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 GnuCash har muligens de funksjonene du vil ha. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 kommer gnucash på norsk med nok funksjonalitet til at det dekker alle behov for å følge norsk lov for regnskap osv? har desværre ikke hatt tid til å laste ned å prøve ennå, men .. om du svarer meg på dette gjør det muligens valget for om jeg skal laste ned å prøve litt lettere for meg ;P Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) www.fakturo.no Mye bedre enn å træle med dette selv... Endret 20. februar 2009 av Stratos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå