Gå til innhold

Og derfor er cs miljøet på bånn...

Anbefalte innlegg

Tok en titt på en eller annen klan side jeg ble referert til, og woops: http://klankarf.f2g.net/hacks.html

Er det mulig??

De skryter til og med at de bruker cheats...

Gleder meg til Valve's anti-cheat system kommer.

Selv om det sikkert kommer til å bli hacket etter 20-30 minutter etter lunch... :sad:

Edit:

Så etter på hva det stod øverst på siden:

Quote:

If you are viewing this page... you are a scum sucking cheater. Yes, you are a cheater.. and I am not better than you because i am actually giving you the cheats. But oh well, this site needs some serious hits and this will bring on da shit. Well hope you enjoy and if you ever see me ([K@rF]Hymenator) or any other KarF members, in a Game Server, you should think twice about cheating you stupid bastard. One, because its cheap. Two, because you suck. and Three, you are ruining the game for EVERYBODY.. not just the people in the server. Well i just want to say one more thing:

KarF DOES NOT CHEAT in any way. We are a non-hacking clan and will stay that way. Anyone who does cheat, will be kicked immediately. Just because there is a page full of mad hacks, doesnt mean we cheat. So do not be afraid to challenge us because it wont be fair.. it will.. thanks. - Hymenator

Jaja.. de legger dem i alle fall ut for almenheten, noe som er ganske dårlig gjort :sad:

Athlon XP 1600+@1800+ (1533MHz)

EPoX 8KHA+... bla bla bla

Besøk hjemmesiden min!

[ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-01-20 23:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har prøvd xqlz hack, ikke på public servere selfølgelig men på lan. den var enkel og installere og det fulgte med en overraskende grundig readme.

og wallhacken fungerte dritbra, kunne se folk bak vegger, kunne se gjennom veggene, fikk en grønn ball over hodet til alle modelsene, aim hack og alt slikt var implentert i en meny man kunne åpne i spillet og bare velge de cheatsene man ville ha på. jeg kunne begynne og skyte før en fiende var komt frem var skjulestedet sitt og han hadde jo ikke sjanse til og skyte et skudd. helt enormt hvor effektivt den hacken var, men heldigvis virket den ikke innpå public servere. men å reinstallere den var verre, jeg måtte reinstallere hl og cs og fjerne og replace filer på en del steder på harddisken for og bli kvitt den. det er nok mange som vil spille uten cheats men ikke klarer og fjerne de fordi de ikke vet alle filene som må slettes eller de ikke har tatt backup.

Lenke til kommentar

hmm, har ikke spilt mot noen på lan, men bots.

men, cheating er det verste som har hendt cs, og nest etter den kommer awp... hvorfor ikke bare erstatte awp med scout? det er ikke realistisk at begge lagene camper ihver sin base i frykt for og storme og bli snipet med awp.

Lenke til kommentar

vel, ok. prøv dette:

hvis du ser en T med awp som passer på undergangen i dust (siden ingen klarer å spille noe annet enn det), så rygger du og passer på den delen av brettet som du skal passe på.

hvis du absolutt må storme mot fyren som har awp, ikke løp rett mot ham. ikke løp alene. ikke løp inn i et ukjent område hvor det kan være børti fiender som venter på deg. ikke hopp, da en god person forutser hvor du lander og sikter nettopp der.

løp i uregelmessig sikksakk, skyt litt tilfeldig med pistolen, kast he/flashbang hvis du har, og få med deg teammates.

det lureste er å bruke walk-knappen mye, og luske seg inn på siden av fyren med en tmp eller noe lignende.

og, ta det som en mann hvis du blir skutt. awp kommer aldri til å bli fjernet, på samme måte som ak eller colt kommer aldri til å bli det. den er kraftig, ja, men den er også: treig å skyte med, du zoomer ut for hver reload, treig å bevege seg med. det kalles balanse. på samme måte er tmp rask som få, lett (beveger deg fort), kjapp reload, men fryktelig svak.

balanse, gutten min..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-20 15:11, the_ruthless skrev:

AWM/AWP er litt cheating, da...

Litt for kraftig og effektivt...

Ahhh..du er en rusherne du.."aarrgg..fordømte camperjævel" osv. Spell MOH:AA og møt en gubbe med rocket-launcher i en tynn gang så blir du nok irritert. AWP'en er **** meg ikke kraftig...den blir jo bare svakere og svakere :

Man skal jo vanligvis daue av et skudd med AWP...værtfall i kroppen. CS er no dritt å spelle..."alle" jukser...alle untatt meg :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...