Larsemão Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg går vg1 og skal søke vg2. Fikk beskjed av lærere om at vi bare kunne logge inn og trykke ferdig så var alt gjort, men ble litt usikker da det var blankt under "Følgende ønsker er registrert:". Er det riktig at det ikke skal stå noe der når jeg bare skal fortsette på den linjen jeg går på nå? Eller må jeg gå inn og velge vg2 på den linjen og skolen jeg går på, slik at den havner under "Følgende ønsker er registrert:"? Endret 19. februar 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 kom det ikke opp noe om feks skriv ut kvittering? er det noe du lurer på så er veilederne på skolen betalt for nettop slikt som dette.. husk å få med utskrifter så du kan bevise valg om noe skulle gå galt Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Skal spørre veileder imorgen. uff, vigo er noe herk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi fikk beskjed om å føre opp ønsker. Du er IKKE garantert plass på samme skole neste år. Du MÅ søke. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Okei, da har jeg valgt vg2 som ønske. Men denne gangen er det vel ikke nødvendig med 3 ønsker? Vi har fått vite at med mindre vi vil bytte linje, er vi nesten garantert plass om vi bare søker innen fristen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Akuratt søkt VG2 selv 1. Automasjon (sandefjord) 2. Automasjon (horten) 3. IKT-ServiceFag (sandefjord) yey ! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Men jeg MÅ vel ikke velge 3 ønsker nå også? Siden jeg søker videre på den skolen jeg allerede går på ?? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nei, du må ikke ta med tre ønsker tror jeg, men det er en fordel å ha med flere enn bare ett. Det finnes ingen regel for det. Har selv med to ønsker. Endret 26. februar 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har du bare ett ønske og du ikke kommer inn på skolen din, så kan inntakskontoret plassere deg i hvilken som helst annen skole i fylket ditt. Ville ha satt opp minimum to ønsker uansett hvor bra du gjør det på skolen. Endret 26. februar 2009 av Partlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå