Gjest Guest_djanrune_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann.. Igår kveld merket jeg at jeg hadde fått en "kvise".. Idag tidlida jeg sto opp da var det komt skorpe på den kvisa.. Den hadde sikkert sprekt opp imens jeg sov.. Men den kvisa har hverken klødd eller svidd.. Jeg kjente det på en måte "klødde" vist jeg tok på den men ikke ellers.. Nå er det komt skorpe på såret.. Såre ligger litt nedenfår munnviken.. Ikke akkurat på munnviken men litt lenger nedenfår.. Noen som har svar på dette? Er dette herpesutbrudd? Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann.. Igår kveld merket jeg at jeg hadde fått en "kvise".. Idag tidlida jeg sto opp da var det komt skorpe på den kvisa.. Den hadde sikkert sprekt opp imens jeg sov.. Men den kvisa har hverken klødd eller svidd.. Jeg kjente det på en måte "klødde" vist jeg tok på den men ikke ellers.. Nå er det komt skorpe på såret.. Såre ligger litt nedenfår munnviken.. Ikke akkurat på munnviken men litt lenger nedenfår.. Noen som har svar på dette? Er dette herpesutbrudd? Jeg kan legge med at akkurat nå klør såret men skal la vær og være bort i.. såret er lite og er redd det blir større vist jeg klør på deg og skorpen fær vekk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser såret slik ut? I så fall kan det være Herpes simplex. Les mer. Det er ikke farlig. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser såret slik ut? I så fall kan det være Herpes simplex. Les mer. Det er ikke farlig. vet ikke helt om det ligner helt på dissse sårene der.. Får mitt sår er ganske lite forhold til disse der.. Men er gul skorpe på så er begynnt og klø en litengrand. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 La det gro. Ikke klø. Om dette er herpes vil såret gjennomgå flere "faser". Til slutt vil det tørke inn og gro. Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 La det gro. Ikke klø. Om dette er herpes vil såret gjennomgå flere "faser". Skal ikke klø Flere faser? Hva du mener med det? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det vil skifte farge og sprenge veldig før det vil bli bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå