kevve Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal gjøre det enkelt: Tok ut skjermkortet og satte det tilbake, samt demonterte CPU kjøler og monterte den igjen, slik jeg gjør en gang i blandt for å rense for støv. Når jeg nå skal starte opp pcen går den rett i Bios, og jeg får følgende feilmelding : Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du har på innbrudsalarm enabled i bios Lenke til kommentar
kevve Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Så hvis jeg går i BIOS og disabler Case etellerannet ? Forresten, jumperen på hovedkortet står i normal, samt jeg har prøvd å resette CMOS osv. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du må disable innbruddslogg ja. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 innbruddslogg. Hva vil det si? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Når du tar av døra til kabinettet registrerer pcen det og sier ifra så om noen stjeler en del så vet du det. Bare en irriterende melding på egen pc. Lenke til kommentar
kevve Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg lot PCen stå over natta, etter å ha gitt opp å resette CMOS og ta ut BIOS batteri osv. Så i dag starter den opp på vanlig vis som ingenting har skjedd. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå