RasmusKRiis Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hva synes dere? Endret 19. februar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Koselig,fint lys,grei skarphet(ørlite skjevt?). Prøv å kutte himmelen rett over treet til venstre og se om du liker det. Endret 19. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Majestetisk. Litt uskarpt her og der, ser det ut for, men et veldig flott bilde. Godt forslag fra Rodswinger. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Bedre? Har cropet litt og prøvd å skarpe det opp... Endret 19. februar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Synes det hjalp ekstremt lite med oppskarping. Bildet er utgangspunktet veldig uskarpt, og nå skriker det bare USM. Oppskarping av uskarpe ting fungerer ofte dårlig. Croppen ble bedre, men ville rettet opp horisonten. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Er ikke horisonten litt skeiv? Ser sånn ut for meg... Veldig bra bilde! Fin dybde. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Fint motiv, men USM'en ble noe skrikende som IceFox poengterer. Synes derimot cropen i det andre bildet ble bedre, selv om noe av den interessante himmelen forsvinner. Om horisonten er skjev eller ikke skal jeg ikke si noe om, da jeg ikke ser noen horisont som jeg kan påstå skal være i vater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå