Gå til innhold

Nokia 7210 Vs. SonyEricsson T310


Anbefalte innlegg

la oss nå si at jeg ikke taper penger på dette da? At penger IKKE er et tema her, jeg er ikke rik, men pengene er ikke et tema her! ok?

så ikke kom med "kaste bort penger" osv.

 

tendensen her inne virker å være at er man uenig skal man visst pokker få fram hvor dumme de andre er.

 

 

480 mb? tipper 480kb jeg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kammiz:

 

De fleste her er jo skoleunger, derfor mener de å kjøpe en ny mobil mens du venter på en annen er å kaste bort penger.

 

Vet ikke om du er en skoleunge, da ;)

 

Man taper ikke mye penger på å ha en mobil i et par mnd'er for så å selge den igjen uansett, på QXL er det intet problem å få mer enn markedsprisen på en telefon.

 

Dessuten så syns jeg du skal kjøpe T310 om du har lyst på en forandring. Forandring fryder. Dessuten forbereder deg deg litt på hva du kan forvente av T610.. (Snakker om menystyring, struktur, bl.a)

Lenke til kommentar

kamera:

 

forstår at de fleste her er skoleunger ja, men skoleunger kan også forhindre tap hvis de er litt smarte. jeg er 21 og gjør unna verneplikta mi i disse dager så jeg er ikke rik jeg heller akkurat.

 

og jepp, greit å forberede seg litt, dessuten, liker jeg ikke T310 kommer jeg nok heller ikke til å like T610 heller, og da har jeg ikke kjøpt en så dyr telefon for å finne det ut. (tviler på jeg misliker T310 da.)

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, først burde jeg vel starte med at ja jeg er en skoleunge.

 

Når det kommer til topicen, så tror jeg ikke t310 eller hva nå det var er noe særlig. Virker som en fin telefon, men utseende messig liker jeg den ikke særlig. S55 er en fin telefon (det er ikke fordi jeg liker den) eventuelt samsung A800. sett SEM telefonen mot Nokia 7210, så ville du om du bytter få en variasjon. Jeg har 7210 og P800, strengt tatt fortrekker jeg P800 langt mer enn 7210, men den har fått en tendens til å leve sitt eget liv og er lagt inn på hovedverkstedet til SEM for sjekk (3. gang)

 

T610 er fin telefon å vente på, hvis du skal ha t310 kan jo det være en side telefon. Bort kastet penger? du velger selv hva du vil bruke pengene på, erfarings messig så er det bra med to telefoner til tider, har selv hatt det i over 1-2 år nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...