simen_gunnar Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann... Jeg har et webkamera som kan sees på denne linken: http://www.logitech.com/index.cfm/480/3378...c|downloads||dd Problemet er bare at jeg har gått over til vista og logitech tilbyr ikke vista drivere til dette kameraet... hva gjør for å få det til å virke? takker for svar! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du prøvd med XP driveren? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jepp, den installerer logitech programmene, men pcen sier den ikke har innstallert programvaren på en måte, msn o.l. finner det ikke Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Avinstaller programmet igjen, og finn driver katalogen som er på cd plata. Gå inn i enhets behandling i vista og finn web kameraet, velg å installer driver, finn driveren på cd plata - den skal fungere. Har et nx pro web kamera som var det samme til - fikk det til den veien i vista. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jeg har dessverre ikke cden som fulte med... jeg må laste ned fra logitech sine sider :/ Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det blir værre, for den du laster ned er installasjons pakke - og der finner den ikke driveren. Man må manuellt velge wdm driveren og bekrefte at du skal bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå