Gå til innhold

Fra AVI til AMV. Hvordan?

Anbefalte innlegg

Jeg har en film på pc'en min, og vil ha den over på min Ipod touch. Men den kan ikke spille av filmer som er i AVI format. Så jeg har prøvd flere convert tools, som MediaCoder-0.6.1.4045, og diverse andre programmer. Noen tilbyr ikke å convert'e til AMV, og noen gir meg bare errors som jeg ikke finner løsningen på. Kan noen hjelpe meg med å gi meg links til programmer som funker?

Det kan hende jeg har prøvd enkelte programmer før, og kommer til å spørre hvordan løse errors.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du skal ha en film i AVI-format over til din iPod touch:

iPod/iPhone/iTunes converter Convert any supported input file to an iPod/iPhone/iTunes. Convert iPod/iPhone/iTunes files to any other format. The rendered MP4 iPod/iPhone/iTunes files are created using the most advanced H.264/AVC, MPEG-4 or XviD video codecs
.

Skjønner ikke hvorfor du må ha det i AMV -format.

AMV is a proprietary video file format, produced for MP4 players, as well as S1 MP3 players with video playback
altså et lukket format. Er det ingen mulighet til å konvertere fra AVI til AMV i iTunes da?
Lenke til kommentar
Du sier du skal ha en film i AVI-format over til din iPod touch:
iPod/iPhone/iTunes converter Convert any supported input file to an iPod/iPhone/iTunes. Convert iPod/iPhone/iTunes files to any other format. The rendered MP4 iPod/iPhone/iTunes files are created using the most advanced H.264/AVC, MPEG-4 or XviD video codecs
.

Skjønner ikke hvorfor du må ha det i AMV -format.

-Skjønner ikke jeg heller :S Har prøvd å spille av som AVI og MP4, men da kommer det File Format Error :S

AMV is a proprietary video file format, produced for MP4 players, as well as S1 MP3 players with video playback
altså et lukket format. Er det ingen mulighet til å konvertere fra AVI til AMV i iTunes da?

-Kan jo alltids prøve det ;)

Takker meget for tips så langt, og håper dere fortsetter :)

Endret av zimzamzom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...