Gå til innhold

BK: Blå fjelltur.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke akkurat si meg enig med Stoners. Kuttes det nederst vil bildet miste all dramatikk slik jeg ser det. Heller da kutte litt øverst. Men egentlig synes jeg det er ganske bra slik det er. Slik føler jeg meg når jeg er i fjellet også, liten og ubetydelig i et selvopplevd inferno av spisse tinder og dype daler...

Lenke til kommentar

Flotte fjell, og en fin villmarksfølelse for min del. Får fint frem som k.n.b hvor liten man føler seg ute i fjellet. Uten turgåeren hadde det fort blitt tomt, og et blant mange, så det er flott at du har fått han/hun med ;)

Fargene virker for meg litt snåle egentlig, det liksom noe rart med metninga/saturation? Eventuelt hvitbalansen, om det var slik det var har du gjort jobben din dog.

Eller er det bare min skjerm kanskje?

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Enig i det med fargene, virker som om det er litt høy metning på cyan i allefall. Det blir nesten litt "selvlysende" blått noen steder. Ellers fin vinkel på eggen, og turgåeren gjør det komplett. Synes utsnittet er fint jeg, men mulig jeg hadde likt en annen crop bedre hvis jeg hadde sett den. Tror ikke jeg ville kuttet noe særlig nederst. Du kan jo godt legge ut noen alternativer til sammenligning.

Hvor er det, forresten?

Si

Lenke til kommentar

Jeg har sett på bildet og irritert meg over fargene - det er nok mest fordi jeg forbbinder turkis med syden og badeliv.

Selve bildet er kjempebra; personen i det fjerne hleper bra på å gi oss en ide over proporsjonene. Jeg lastet ned den ubehandlede versjone og skrudde litt på knottene slik at jeg fikk noe jeg kunne tenke meg å presentere:

(Si ifra hvis du ikke vil at jeg skal poste det her).

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...