Hoibraaten Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg var på stua for å se en film, når jeg kom tilbake reagerte ikke kb. Jeg kobla det ut og inn, rebootet og sjekket om windows fant det, men nei da. Keyboardet virket før jeg dro på stua. Jeg prøvde så med et annet keyboard som heller ikke funket, men når jeg setter i keyboardene lyser alle LOCK'ene i 1/2 sek før de slukker. Lurer på om det kan være HK men siden lysa lyser virker jo det som at tastaturet får strøm. MSI MAX 845PE Compaq/IBM/Wireless Logitech PS/2 Please ikke post noen irrelevante svar. ps. Ja den står i riktig port. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 vet det ikke løser problemet ditt, men du kan jo teste med et usb keyb. så kan du jo i alle fall komme deg inn i biosen på maskinen og rote litt rundt. er det trådløst sa du? skiftet batterier? vet du forsøkte med et annet keyb, men kan jo aldri vite. det er vel det beste jeg kommer på. Lenke til kommentar
Hoibraaten Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Har testet 2 forskjellige vanlige kb og et trådløst. Har desverre inget usb keyboard Lenke til kommentar
Hoibraaten Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Det er fikset! jeg slo av maskinen, tok ut strømmen, satt den ut og inn. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ja det er merkelig hvor idiotisk en feil kan utarte seg til og bli mangen ganger men som har en løsning som ligger så rett oppi dagen at det tar tid før man kommer på det.... jaja, bra at det funker iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå