Andeplane Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg prøvde å lage en tråd i Forum->Programmering->.NET Programmering, men får bare beskjed om at topic title må være lengre enn 2 characters. Jeg hadde helt tydelig en lengre tittel, men det gikk altså ikke. Testet IE og Opera, samme feil. Tittelen skulle være 'Treeview-problem' Blir spennende å se om denne funker! Edit: Det gjorde den visst Prøvde igjen i den opprinnelige kategorien, får samme melding hver gang: THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND You must enter a topic title longer than 2 characters Edit #2: Prøvde tilfeldigvis med samme tittel som i denne tråden, det gikk av en eller annen grunn med denne tittelen.. Endret 19. februar 2009 av Andeplane Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du må ha minst tre ord, det vil seie minst to mellomrom, meiner eg. Lag ein litt meir utfyllande emnetittel, som består av minst tre ord, og prøve på ny. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ahh det husker jeg jo når du sier det..mener å ha lest det et eller annet sted. Svært misvisende feilmelding er det jo uansett da, jeg lagde jo tråden med denne tittelen nå for å teste, så nå ligger tråden med kjempefeil tittel Men jeg har rapportert den, så blir vel endret. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du kan no endre emnetittelen sjølv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg