Gjest Guest_Flass_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Har ett problem. Etter sex uten kondom forrige helg, sliter jeg med at huden flasser på penishodet. Tingen er bare at jeg ikke er sikker på om det er det, fordi jeg har brukt en nokså sterk damesjampo til å vaske kukken (ikke spør) den siste uken. Hadde også "gnagsår" under penishodet etter endt helg. Hjelp! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis man sliter mye på kukkefant kan huden flasse av. Hvis dette forekommer etter ett ligg med kondom har du gjort noe feil, så tviler på at dette er problemet. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor vasker du kuken med sjampo? (Jo jeg spør) Pleier å unngå det da sånnt kan tørke ut kuken din. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg ble brått veldig usikker på hva en "damesjampo" er. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Å vaske kuken med sjampo er ikke noe lurt. Veldig sensetiv hud så der skal det ikke vere noe form for såpe:) Vist jeg forstod det rett med utrykket "damesjampo" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå