danilovic Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Kopla til skjermen min etter TG i dag, og til min store forundelse fant jeg ut at det var en USB2-utgang på skjemen min (tror jeg - iaffal sånn som det er på nyere printere osv). Hva er den godt for? Så vidt jeg vet, er det ingen USB-hub her heller. Uansett, jeg prøvde å kople til, men merket ikke noe nevneverdig, annet enn at Windows fant en ny device. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 skjerm type hadde vert fint å vite Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 skjerm type hadde vert fint å viteHadde tenkt å ta det med, men glemte det visst. Samsung Syncmaster 959NF. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hjelper sikkert ikke deg så mye... men på min skjerm (philips brilliance 107P) så er det ekstra fargekanaler på baksiden av skjermen..hvorfor ?' ville jeg kunne få finere farger ved å koble hver farge til 3 separate kabler ? og hvor skal disse være ettter jeg har kobla de i skjermen ? lurer på hvorfor de er der.. skjermen er ganske god.. :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 hjelper sikkert ikke deg så mye... men på min skjerm (philips brilliance 107P) så er det ekstra fargekanaler på baksiden av skjermen..hvorfor ?' ville jeg kunne få finere farger ved å koble hver farge til 3 separate kabler ? og hvor skal disse være ettter jeg har kobla de i skjermen ? lurer på hvorfor de er der.. skjermen er ganske god.. :wink: Ja, RGB-kabel er best. Koster vel en hundrelapp eller så. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 USB inngang på Samsung skjermer: MouScreen controls the On-Screen Display functions via a mouse though the USB connection from the host computer to the display. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har samme, kan stille bredde og slikt på skjermen i windows. utrolig bra verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå