Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som aner dette? Evolution Studios jobber vel med motorstorm for tiden. Men eier de lisensen enda? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så vidt jeg husker å ha lest, så ønsket ikke Evolution å fornye lisensen da den gikk ut. Vet ikke hvem som har rettighetene i dag, om det er noen i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Isåfall er det jo veldig trist. WRC-spillene var jo veldig artig i sin tid. Men WRC-sirkuset faller jo sammen, så det er kanskje ikke så aktuelt lenger. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Isåfall er det jo veldig trist. WRC-spillene var jo veldig artig i sin tid. Men WRC-sirkuset faller jo sammen, så det er kanskje ikke så aktuelt lenger. Ja, virker som om det bare er Skandinaver, franskmenn og japanesere som følger med... Tror nok markedet for rene Rally spill er lite. Bare se hvordan det gikk med Sega Rally. Dirt er vel den eneste som er i live, men det er vel fordi den ikke lenger er et rent rally spill. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 DiRT er vel også populært fordi det ikke bygger på WRC-sirkuset. For det sirkuset har mistet driftkravten din, mistet fabrikklagene, og faller sammen. Gleder meg bare til Dirt 2 jeg http://gamereactor.no/nyheter/116464/Fem+nye+fra+Dirt+2/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå