Markelure Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 har et problem med rattet mitt. det skjedde nå nettopp. jeg kjørte på forza 2 så pluttselig koblet den seg fra og koblet seg til igjen. noen som vet hva det er? er original rattet fra microsoft. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) sjekket batteriet? btw: tips til forza, kalkulator finner du på: http://www.ondaground.net/flash/fm2/ Endret 19. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) har koblet i strøm adapteren til rattet. er en stund siden den har koblet seg fra nå. takk for kalkulatoren går rett i favoritter den Endret 19. februar 2009 av Markelure Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 strøm adapteren gir jo også liv til forcefeedback, ikke det samme uten det vel Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 har hatt i strøm adapteren hele tiden. det er da den kobler seg fra Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 som jeg har nevnt tidligere, kan vøre batteriet som har tatt juleferie selv om det er oppladbart. Dårlig kvalitet på de. Vet ikke om du kan sette i vanlige? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 jeg bruker ikke batterier, jeg har koblet til strøm adapteren. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 selve rattet fungerer som det skal, men noen ganger har det koblet seg fra og begynt på koble seg til igjen med en gang etterpå. feks, jeg sitter og kjører i forza 2 så plutselig koblerr det seg fra og begynner å koble seg til igjen. så kan jeg kjøre videre. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 selve rattet fungerer som det skal, men noen ganger har det koblet seg fra og begynt på koble seg til igjen med en gang etterpå. feks, jeg sitter og kjører i forza 2 så plutselig koblerr det seg fra og begynner å koble seg til igjen. så kan jeg kjøre videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå