Opstad Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Finnes det noe programm som oppdager ormer på pc-en? jeg lurer på om jeg har fått en orm på den bærbare hardisken min, etter som den forje datamaskinen min bare plutselig gikk til gokk. Dvs. maskinen startet, men når windows loading side var ferdig kom det en bluescreen, og før jeg fikk lest hva som stod der restartet maskina til det uendelige... når je prøvde å reinstallere maskina fikk jeg beskjed om at det ikke fantes noen disk å lagre windows på jeg brukte et godt oppdatert verson av norton antivirus program... og Ad-Aware for å fjerne andre ting... Noen som har noen ide om hvordan jeg kan sjekke den bærbare disken min eller noen annen forklaring på hva som kan ha skjed med pc-en min? Lenke til kommentar
Opstad Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jeg har foresten en pc til som kan brukes som test kanin... har brukt hardisken min på den i en 2-3 uker nå, men merker ikke noe forskjell på pc-en... Lenke til kommentar
teflonhjernen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er jo jeg talentløs på dette området, men det minner meg veldig om win32 som jeg har slitt med 1 mnd tid. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilken pc er det du tenker på når du sier "Noen som har noen ide om hvordan jeg kan sjekke den bærbare disken min eller noen annen forklaring på hva som kan ha skjed med pc-en min?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå