Jakke Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Har for øyeblikket et jalla-Xenon-kit som skal beholdes til sommeren. I morgen får jeg nye lykter, med annen sokkel på pærene. Siden det er aftermarket, så er det ikke bare å stikke innom Berg & Co (Møller) og skaffe meg disse. Det som er, er det vanskelig å koble om slik at jeg kan kjøre halogen til jeg får meg nye xenon-pærer? I teorien er vel ballasten bare en boks mellom rele og bryter, og lysene? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den var ikke god å svare på... Skal du sette halogenpærer i xenonlamper? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Har som sagt aftermarket. Cutten på lyset blir likt uansett hvilken type lykter jeg har. Har H7, får H1, så skal kjøpe noen random-H1 halogen til jeg får råd til H1 Xenon. Er som sagt aftermarket kit. I teorien skal det være å koble rundt den, men er ikke sikker Lenke til kommentar
citronen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På biltema får du 2x h1 pærer til den samlede sum av kr 79 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På biltema får du 2x h1 pærer til den samlede sum av kr 79 Men så er også Biltemapærene noe av det dårligste man får tak i på markedet. Gjenganger i slakting hos testere. Phillips Premium er pærer som har fått god kritikk i tester, og som man får i den nette sum av 78 kroner hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har billig H1 xenon kit liggende av topp kvalitet hvis du ikke har fått skaffet enda. Send meg en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå