Liberum Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Søkte etter stipend høsten 2008 og fikk det. Har fått et visst beløp inn på kontoen siden november. Men i desember kom det siste beløpet. Jeg har ikke fått noe inn på kontoen i januar eller februar. Man skal da ikke søke på nytt for våren? Jeg trodde at når man fikk stipend så fikk man det ut skoleåret? Jeg fikk hvertfall et brev med fordeling av stipendet i høst, og der sto det at jeg skulle få stipend helt til juni. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Da må du søke på nytt om stipend for å "bekrefte" at du går på skolen ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan hende du har for mye fravær, eller så glemte du å krysse av for "Høsten 2008/våren 2009" når du søkte.... pherhaps. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Kan hende du har for mye fravær, eller så glemte du å krysse av for "Høsten 2008/våren 2009" når du søkte.... pherhaps. Har bare 4 dager fravær, og det er vel ikke for mye regner jeg med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Så absolutt ikke. Jeg fikk advarsel om nedsettelse av stipend først etter 20 dagers fravær. Men ring lanekassen og spør. Jævlig kavasomt å komme til et menneske etter at hu nordlandske kjerringa prater høl i huet om at du kan sjekke på nett, men til slutt hører du et menneske. Endret 19. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Haha, ok :!: Lenke til kommentar
gorber Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror dama er fra Troms, ikke Nordland. Likevel, dere finner uansett svaret raskest på lanekassen.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) For oss søringer, så er alt ovenfor Mo i Rana, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge edit: Endret 19. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
gorber Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det heter Nordlendinger da uansett. J**** søring;-) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) For oss søringer, så er alt ovenfor Trondheim, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge edit: fixed Ring lånekassen som nevnt tidligere! Men for ikke forvent for mye hjelp, lånekassen er tunggrodd, tvetydige svar og totalt i mangel av service v.01 Endret 20. februar 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 du må ha betalt semester avgiften for det nye semesteret på skolen din. Og du må jo også ha meldt deg opp til eksamen ordentlig for at de skal sende denne informasjonen videre til lanekassen. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 For oss søringer, så er alt ovenfor Mo i Rana, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge edit: Forøvrig samme fenomen som at alt innenfor 2 timers kjøring fra Oslo er Oslo for alle andre i landet. Eller at alle steder hvor det skarres på r-ene er å betrakte som en geografisk region. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Fikk et brev fra skolen i dag der jeg må bekrefte at jeg fortsatt går på skolen og sende det til lånekassen. Er visst standardprosedyre. Da ordnet det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå