Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Har ikke fått stipend

Liberum

Anbefalte innlegg

Hei!

Søkte etter stipend høsten 2008 og fikk det. Har fått et visst beløp inn på kontoen siden november. Men i desember kom det siste beløpet. Jeg har ikke fått noe inn på kontoen i januar eller februar. Man skal da ikke søke på nytt for våren? Jeg trodde at når man fikk stipend så fikk man det ut skoleåret? Jeg fikk hvertfall et brev med fordeling av stipendet i høst, og der sto det at jeg skulle få stipend helt til juni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Så absolutt ikke. Jeg fikk advarsel om nedsettelse av stipend først etter 20 dagers fravær.

Men ring lanekassen og spør. Jævlig kavasomt å komme til et menneske etter at hu nordlandske kjerringa prater høl i huet om at du kan sjekke på nett, men til slutt hører du et menneske.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

For oss søringer, så er alt ovenfor Mo i Rana, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge :p

edit: :dremel:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
For oss søringer, så er alt ovenfor Trondheim, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge :p

fixed ;)

Ring lånekassen som nevnt tidligere!

Men for ikke forvent for mye hjelp, lånekassen er tunggrodd, tvetydige svar og totalt i mangel av service v.01

Endret av Fin Skjorte
Lenke til kommentar
For oss søringer, så er alt ovenfor Mo i Rana, nordlandske folk/nordlendinger i nordnorge :p

Forøvrig samme fenomen som at alt innenfor 2 timers kjøring fra Oslo er Oslo for alle andre i landet. Eller at alle steder hvor det skarres på r-ene er å betrakte som en geografisk region.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...