Burned-Toast Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Var innom Datakjeden i Trondheim i går med en tanke i hodet: Å få folka til å bestille opp en Asus EEE 901 med Linux OS så fort som overhodet mulig. Jeg hadde på forhånd sjekket nettsidene deres, hvor det klart stod at denne var en bestillingsvare. Så kommer jeg bort til kjøpshjelpen, og det viser seg at de for bare noen få dager siden har fått inn EN Asus EEE 901 med Linux på lager, akkurat den jeg hadde sett ut, til tross for infoen jeg fant hos dem på nettet Så langt er jeg veldig fornøyd, og netbooken booter rimelig kjapt OSet er Xandros, en veldig simpel Linux distro, men som er helt ok hvis det bare er snakk om nettsurfing og slike aktiviteter. Skal vel være mulig å senere gå over til feks. Ubuntu, hvis man vil ha et mer Linux-like OS (da Xandros bærer et greit preg av Windows). Endret 19. februar 2009 av Burned-Toast Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Grattis, vurderer netbook selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå