MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kvinnfolk er kjerringer .... ja nettopp, når det gjelder slikt.De har et eget dramagen. Så gi faen, ellers er du dramaqueen selv. En ting er horete dramakvinnfolk, men dramaMENN er verre. Heldig vis avtar denne genfeilen noe med årene (når de tipper noen og tjue), men som oftest så sliter de fleste kvinnfolk med senskader og får noen anfall litt senere med åra også. Det der er vrøvl. Det er ingen genfeil. Det er hormonene som minker i kvinnekroppen, som gjør at kvinnen blir frustrert, irritert og forvirret. Og det skjer (sjelden) senere i åra på grunn av PMS og midtlivskriser. Genfeil... Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg er 99,5% sikker på at "genfeil" var en spøk. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Og jeg er 100% sikker på at kakofoni har rett, og at sarkasme er et tema som MasterOfColours ikke helt har skjønt bredden av enda (så mangler vi bare et ÅJODAJEGVETHVASARKASMEER! så er vi på G). Edit: lol ... genfeil. Seriøst? Tog'duan? NEI. Du er vel ikke singel? Endret 22. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du burde ikke spøke med jenter og gener. Det er et sårt punkt for oss. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 For tre dager siden kom dama (eksen nå) til meg og sa vi måtte snakke. Jeg vet godt hva det betyr og forberedte meg på det værste. Hun elsket meg sa hun, alt var bra med meg osv., men hun ville slå opp. Hun ville ha muligheten til å treffe andre. F.eks. hadde hun aldri hatt ONS, noe hun veldig gjerne ville prøve. Det var en slik "det er ikke meg det er deg"-diskusjon. Så sa hun at hun håpet vi kunne fortsette som bestevenner. Hun likte godt å snakke med meg, følte hun kunne betro seg til meg og slikt. Også håpet hun at vi kunne fortsette ha sex nå og da. Hun presterte også å si at hun håpet jeg ikke gikk videre til nye jenter med det første... Altså, oversatt til mannespråket: Jeg vil at du skal holde deg på matta mens jeg er ute og finner ny pikk. Hvis jeg ikke finner noe så vil jeg ha deg til å trøste meg på. Jeg elsket virkelig denne jenta, men ikke til hvilken som helst pris. Jeg sa til henne: "Gleeem det. Enten er vi sammen, eller så er vi ikke sammen. Det finnes ingen mellomting i min verden. Du trenger ikke komme til meg mer". Nå hater hun og venninnene hennes meg. De mener jeg er en player som utnytter jenter, og dumper dem med en gang de blir usikre... Så jeg lurer på om mange jenter tror dem er gud eller noe slikt, som vi gutter bare skal tilbe og ofre alt vår verdighet for? Hvorfor det å være sammen med ein som har feid over halve skolen er bedre en å være sammen med ei som bare har hatt deg ser dere over... Forøvrig takk til TS for å ha nektet å være med på denne idiotiske leken. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hah, kom på en ting når jeg leste førsteinnlegget.. En kamerat av meg slo opp med dama etter de hadde vært sammen i ca 5 år i juni i fjor.. en par måneder senere hadde hun et ons med en kar, og kameraten min sa ingenting. Men nå, har han ei som han er interessert i, så ble x'en hans kjempesint og syns det var "for tidlig" for han å finne seg dame, hun hadde ringt 17 (!) ganger på en kveld når han var med hun nye, og når han ikke tok telefonen sendte hun stygge meldinger istedet. Forstå det den som kan. dette er standard på alle kvinner. er et eller annet rart gen de er født med. kan være skremmende for uerfarne gutter, men skikkelig fesltig og fin underholdning for dem som har levd lenge nok til å ikke la seg herse med Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du burde ikke spøke med jenter og gener. Det er et sårt punkt for oss. Exactly Sarkasme er ikke akkurat lett å finne i en tekst, heller Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi har alle vore såre punkt. Dokke får gjer som oss andre å lære dokke å leve med det uten å la det gå ut over andre. Første diskusjonen der eg føler at eg er på samme side som Brutal_Mann! Had to be a first i guess! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi har alle vore såre punkt.Dokke får gjer som oss andre å lære dokke å leve med det uten å la det gå ut over andre. Første diskusjonen der eg føler at eg er på samme side som Brutal_Mann! Had to be a first i guess! Jeg bare tulla, da. Jeg har det fint med genene mine, jeg. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du burde ikke spøke med jenter og gener. Det er et sårt punkt for oss. Jadda, jadda. Drama queens Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke kall meg drama queen! Buhuuuu, nå må jeg gå og kaste tallerkener i veggen og love meg selv at jeg aldri skal snakke med en mann igjen i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 I saw what you did there Martine! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du burde ikke spøke med jenter og gener. Det er et sårt punkt for oss. Zing! Just my point Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hah. Litt det samme her, har vært slutt med eksen en stund, mye krangling og vi gikk hver til vårt. Har ikke snakket med henne og vet at hun har datet andre i mens. På Lørdag 14. hadde jeg date og hun sendte melding til meg og klagde:) )) (Hun slo opp) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) TS, du har min respekt!! Sånn oppførsel kan man faktisk ikke tolerere! Å slå opp fordi man vil ha sex med flere må man kanskje få lov til selv om det er en litt dårlig grunn når hun samtidig vil at du ikke skal gjøre det samme! KUDOS! Endret 23. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 The force is strong with TS! Det er ikke noe vits i det hele tatt å ta imot sånt piss. Hvis ho vil pule rundt og forventer at du skal vente hjemme på ho... Vel, da vet du at det ikke er noe vits i å henge med ho lenger. Det er så utrolig bra at det finnes folk som står opp for prinsippene sine. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får vel jeg også si GRATULERER MED STORE BALLER! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, fleste gutter ville nok faktisk gått med på det hu jenta foreslo! Men bare drit i dem, nå vil de at du skal komme tilbake og unnskylde deg sånn at de får makt over deg (igjen?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå