Gjest Guest_kristian_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For tre dager siden kom dama (eksen nå) til meg og sa vi måtte snakke. Jeg vet godt hva det betyr og forberedte meg på det værste. Hun elsket meg sa hun, alt var bra med meg osv., men hun ville slå opp. Hun ville ha muligheten til å treffe andre. F.eks. hadde hun aldri hatt ONS, noe hun veldig gjerne ville prøve. Det var en slik "det er ikke meg det er deg"-diskusjon. Så sa hun at hun håpet vi kunne fortsette som bestevenner. Hun likte godt å snakke med meg, følte hun kunne betro seg til meg og slikt. Også håpet hun at vi kunne fortsette ha sex nå og da. Hun presterte også å si at hun håpet jeg ikke gikk videre til nye jenter med det første... Altså, oversatt til mannespråket: Jeg vil at du skal holde deg på matta mens jeg er ute og finner ny pikk. Hvis jeg ikke finner noe så vil jeg ha deg til å trøste meg på. Jeg elsket virkelig denne jenta, men ikke til hvilken som helst pris. Jeg sa til henne: "Gleeem det. Enten er vi sammen, eller så er vi ikke sammen. Det finnes ingen mellomting i min verden. Du trenger ikke komme til meg mer". Nå hater hun og venninnene hennes meg. De mener jeg er en player som utnytter jenter, og dumper dem med en gang de blir usikre... Så jeg lurer på om mange jenter tror dem er gud eller noe slikt, som vi gutter bare skal tilbe og ofre alt vår verdighet for? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå hater hun og venninnene hennes meg. De mener jeg er en player som utnytter jenter, og dumper dem med en gang de blir usikre... Er jo hun som hadde tenkt å "utnytte" deg og ha deg i bakhånd, og mener at du skal leve i sølibat mens hun raser fra seg Hadde ikke brydd meg noe mer om henne eller venninnene hennes hvis de skal gjøre deg til skurken her. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Wow.. Dette var virkelig ei jente med futt i. Men jeg må bare si at det var virkelig bra gjort av deg! Du sto opp for dine meninger og viste at du ikke ville la deg herse med. Hun har helt sikkert fortalt venninnene sine en heeeeelt annen historie enn det som faktisk skjedde, og det er grunnen til at de misliker deg akkurat nå. For ikke en gang ei dame med store problemer med å forstå sosial interaksjon klarer å tyde det der til at du er en player. Og i hvert fall ikke alle venninnene hennes kan være så sosialt tilbakestående. Så jeg er rimelig sikker på at hu dama bare har fortalt en helt annen historie som fremstiller deg som en player. Du har absolutt gjort det rette her, og du har vettet og selvtillitten til å stå for det du mener, og ikke la deg bli herset med. Virkelig bra jobbet, og hu dama og venninnene hennes kan du bare glemme, og du kan trygt komme deg videre i livet. For du fortjener virkelig så mye mer enn hu der. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Rasjonalitet vs. følelser, en har satt en grense, ei anna har satt i gang et sirkus. Hvem er egentlig player? Du sa at det var du som ble dumpa, så hvordan kan de beskylde deg når du har gitt klar beskjed? Jævlig umodent og faktisk på grensen til det puerile. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denslags forundrer meg jævlig lite.. Hu får pent finne seg i at du setter ned foten. Hu må også tåle at du finner ei anna da du ikke er hennes slave.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) For en bitch! Det der burde ingen finne seg i. Bare ignorer henne og få henne ut av livet ditt så fort som mulig! Det er ikke riktig at hun skal pule rundt og leve livet mens du skal sitte der og vente på henne når hun vil ha noen å betro seg til, eller eventuelt et knull. Endret 19. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) HELVETE jeg ser opp til deg! skulle ønske jeg klarte å si det jeg mente jeg også :/ med det samme.. latt oss ta alle jenter som en Endret 19. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er nok en hevnaksjon det her og hun kommer til å spre rykter om deg for å hindre at du finner deg ei ny jente. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 ...Hun ville ha muligheten til å treffe andre. F.eks. hadde hun aldri hatt ONS, noe hun veldig gjerne ville prøve... Hva er ONS? Syns det er tøft av deg å bryte vennskapet (evt. sexbuddies) av prinsipp. Hadde jeg vært deg, hadde jeg gitt faen i det hun sa om at du helst ikke skulle møte noen nye. Men det med sex nå å da kan du jo gjøre til din fordel... Etterhvert: Du prøver kanskje å finne deg en ny kjæreste.. Du klarer kanskje ikke å finne noen med det første, men da kan du "satisfy your needs" med EXen din. Det blir jo rettferdig, da det virker som om det er nettop slik hun tenker... Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 ons = one night stand (riight?) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha, virkelig futt i ho her ja. Du gjorde det rette, ingen tvil om det. Ons = One night stand, ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hah, kom på en ting når jeg leste førsteinnlegget.. En kamerat av meg slo opp med dama etter de hadde vært sammen i ca 5 år i juni i fjor.. en par måneder senere hadde hun et ons med en kar, og kameraten min sa ingenting. Men nå, har han ei som han er interessert i, så ble x'en hans kjempesint og syns det var "for tidlig" for han å finne seg dame, hun hadde ringt 17 (!) ganger på en kveld når han var med hun nye, og når han ikke tok telefonen sendte hun stygge meldinger istedet. Forstå det den som kan. Endret 19. februar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gjest Guest_kristian_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 ... Etterhvert: Du prøver kanskje å finne deg en ny kjæreste.. Du klarer kanskje ikke å finne noen med det første, men da kan du "satisfy your needs" med EXen din. Det blir jo rettferdig, da det virker som om det er nettop slik hun tenker... Jo. Hadde vært greit å ha noe å pule på. Hun er villig til det meste i senga , tanken har slått meg, men jeg vil ikke ofre verdigheten min for litt sex. Da går jeg heller 6 måneder uten. Av prinsipp. Jaja, plenty av jenter der ute. Er ikke meningen å greie alle jenter under en kam, ble bare litt pissed og revet med da jeg skrev. Mine venninner er nå enig med meg i dette, så alle jenter kan ikke være slik. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Thomas_H: Den tidligere kjæresten hans virker eiegal. ^^ Trådstarter: Nei, alle jenter er ikke slik i det hele tatt. Bare vent, etter et par ons, kommer hun løpende tilbake. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 For tre dager siden kom dama (eksen nå) til meg og sa vi måtte snakke. Jeg vet godt hva det betyr og forberedte meg på det værste. Hun elsket meg sa hun, alt var bra med meg osv., men hun ville slå opp. Hun ville ha muligheten til å treffe andre. F.eks. hadde hun aldri hatt ONS, noe hun veldig gjerne ville prøve. Det var en slik "det er ikke meg det er deg"-diskusjon. Så sa hun at hun håpet vi kunne fortsette som bestevenner. Hun likte godt å snakke med meg, følte hun kunne betro seg til meg og slikt. Også håpet hun at vi kunne fortsette ha sex nå og da. Hun presterte også å si at hun håpet jeg ikke gikk videre til nye jenter med det første... Altså, oversatt til mannespråket: Jeg vil at du skal holde deg på matta mens jeg er ute og finner ny pikk. Hvis jeg ikke finner noe så vil jeg ha deg til å trøste meg på. Jeg elsket virkelig denne jenta, men ikke til hvilken som helst pris. Jeg sa til henne: "Gleeem det. Enten er vi sammen, eller så er vi ikke sammen. Det finnes ingen mellomting i min verden. Du trenger ikke komme til meg mer". Nå hater hun og venninnene hennes meg. De mener jeg er en player som utnytter jenter, og dumper dem med en gang de blir usikre... Så jeg lurer på om mange jenter tror dem er gud eller noe slikt, som vi gutter bare skal tilbe og ofre alt vår verdighet for? Nei hun der var en skikkelig dritt! Ikke ta hanne tilbake. Hold deg unna for all del! Bare ignorer henne og vennene hennes, barnslig oppførsel! Alle jenter tror ikke at de er "gudinner", jeg ville aldri gjort noe sånnt! Enten så er vi sammen ellers så er vi ikke. Det går ikke ann å få i pose og sekk! Just move on, dude Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Altså, oversatt til mannespråket: Jeg vil at du skal holde deg på matta mens jeg er ute og finner ny pikk. Hvis jeg ikke finner noe så vil jeg ha deg til å trøste meg på. Hun er en idiot. Nå hater hun og venninnene hennes meg. De mener jeg er en player som utnytter jenter, og dumper dem med en gang de blir usikre... Venninnene hennes er idioter. Så jeg lurer på om mange jenter tror dem er gud eller noe slikt, som vi gutter bare skal tilbe og ofre alt vår verdighet for? Mange jenter: muligens. Alle jenter: nei. Her har du nok bare vært uheldig og kommet borti et eksepsjonelt tilfelle. Ikke la dette skremme deg eller farge ditt syn på andre jenter. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hahaha, forbanna herlig svar du ga hun. Du skal bare gå videre du, treffe andre jenter, drit i hva hun tenker om det, hun som dumper deg for å knulle bolle randoms. Igjen, forbanna herlig det du gjorde. Det finnes tonnevis av jenter der ute, eksen din var garantert ikke den beste. Glem hun, pul videre. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 For ei kjerring! Jævlig bra svar du ga henne xD Jeg syns du bør la være å bry deg om hva hun og venninnene hennes gjør, sier eller syns. Hun er jo selv en jævla player, og det er hun som skal ta ansvar, men er hun stereotypen "kjerring," så kan jeg egentlig ikke si at hun har gjort noe galt i sine egne øyne. Bare hold deg på avstand, og vær litt forsiktig med å hive deg til sengs eller begynne på et nytt forhold på en stund. Hun er litt... er det rett å si føkka? Uansett, det kan hende hun gjør noe spontant og idiotisk for at det neste forholdet ditt skal gå rett i dass hvis det skjer om ikke så lang tid ... "/ Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hah, kom på en ting når jeg leste førsteinnlegget.. En kamerat av meg slo opp med dama etter de hadde vært sammen i ca 5 år i juni i fjor.. en par måneder senere hadde hun et ons med en kar, og kameraten min sa ingenting. Men nå, har han ei som han er interessert i, så ble x'en hans kjempesint og syns det var "for tidlig" for han å finne seg dame, hun hadde ringt 17 (!) ganger på en kveld når han var med hun nye, og når han ikke tok telefonen sendte hun stygge meldinger istedet. Forstå det den som kan. Wow, som om hennes mening har en dritt å si også da. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Kvinnfolk er kjerringer .... ja nettopp, når det gjelder slikt. De har et eget dramagen. Så gi faen, ellers er du dramaqueen selv. En ting er horete dramakvinnfolk, men dramaMENN er verre. Heldig vis avtar denne genfeilen noe med årene (når de tipper noen og tjue), men som oftest så sliter de fleste kvinnfolk med senskader og får noen anfall litt senere med åra også. Endret 21. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå