The_Saint Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hadde ett virus angrep på pc`n min. Kjører Windows Vista Ultimate. Mitt antivirus tok seg greit av dette. (ESET NOD32) Men hver gang jeg nå starter pc`n får jeg følgende feil melding: Feil ved innlasting av: C:/Windows/system32/urqOFUoN.dll Mener å huske at edt finnes en rask og enkel måte å fjerne denne feilmeldingen på for godt. Men husker ikke hvordan Noen som vet? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Velg start, og kjør (evt windows tast+r) skriv msconfig og trykk ok. Velg fanen 'oppstart' og finn strengen der og deaktiver den. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Velg start, og kjør (evt windows tast+r) skriv msconfig og trykk ok. Velg fanen 'oppstart' og finn strengen der og deaktiver den. Takk så mye!!! (Windows tast+r var det jeg var ute etter) Sleit litt med å finne riktig streng. De hadde skjult den under ett "MSnavn" Men Microsoft pleier ikke å ha ukjent utgiver akkurat. Så nå er problemet løst. Har notert dette ned for å huske til neste gang. Pleier heldigvis ikke å være så ofte jeg trenger å bruke msconfig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå