douchebag Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Går ikke inn for å være et troll hvis noen tror det, hehe ^^ Du vil nok alltid være et troll, lille venn Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Går ikke inn for å være et troll hvis noen tror det, hehe ^^ Du vil nok alltid være et troll, lille venn ikke se bort ifra det... *forskeforske* Endret 21. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så vidt jeg vet er ASG faktisk en rebrand av JG sin, men selges jo litt dyrere. Meste fra ASG er rebranda CYMA og JG Oi oi oi, skrev det samme som jeg skrev og greier Misforstod litt av det du sa først. Trodde du mente at ASG bare var en random rebranda kinaklone og at man heller burde kjøpe JG sin. Som man faktisk kjøper Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hehe, ok ^^ Går ikke inn for å være et troll hvis noen tror det, hehe ^^ Du vil nok alltid være et troll, lille venn ikke se bort ifra det... *forskeforske* Nå gutter, funnet ut om jeg er et troll da? Hehe ^^ Endret 21. mars 2009 av Northern Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hehe, ok ^^ Nå gutter, funnet ut om jeg er et troll da? Hehe ^^ ifølge testene mine av dnaet ditt jeg hentet utifra ?tastaturet? ditt, så er du *desverre* ikke et troll, men om jeg hadde hatt litt kalsiumnitrat kunne jeg lagd en røyk bombe Endret 22. mars 2009 av CP-ape Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når jeg tenker meg om så har jo ASG en veldig god G36c (KWA sin faktisk) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, den er grei den. Northern, er du sikker på at det ikke er rebrand av JG? Det står nemlig JG på flere av delene i gearboxen. Jeg syns også jeg har lest en plass at det var JG sin. Uansett, den er veldig god den, etter hva jeg har erfart. Man må bare være litt forsiktig med ladearmen, siden hendelen er i plastikk og lett knekker! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Vet at de har flere (3 stk?) De har akkurat fått inn en fra KWA (pga no trademark greier). De kaller den for PDW-36 Endret 19. april 2009 av Northern Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vet at de har flere (3 stk?) De har akkurat fått inn en fra KWA (pga no trademark greier). De kaller den for PDW-36 Interessant KWA hadde jo mye spennende å vise fram på IWA og både G36en og M4en deres skal visst være ganske gode Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp ^^ Skal ha meg en KWA M4A1 selv. Skal selvfølgelig konvertere den til en Diemaco ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå