Gå til innhold

Ny all-round laptop maks 8500,-

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det på tide med ny laptop! Og sist gang jeg kjøpte, rådførte jeg meg her inne, og fikkk god respons. Håper på det samme denne gangen.

Sist gang endte jeg, som mange andre, opp med en Elitegroup G556E Pro. Den begynner å bli litt sliten :)

Denne gangen har jeg satt et maksbeløp på 8500,-

Har ikke så mange krav, men vil at det skal være en "god deal" som gir mye for pengene.

Jeg liker å ha muligheten til å spille, men ikke nødvendigvis på beste grafikk

Størrelse har ikke så alt for mye å si (tar heller en 17" med gode specs enn en 15" med litt dårligere specs)

Ellers er Bluray artig, men ikke et krav.

Har jo tittet litt rundt. Synes FC Amilo 3530 virker interessant, men den har jo ikke Intel Core Duo, eller hva det heter, som mange her var opptatt av var viktig for en stund siden.

Var nærme å kjøpe en Acer 5930 for en stund siden, men lot det ligge i håp om at noe enda bedre skulle dukke opp.

Så, for å oppsumere, en best mulig allround-maskin med en makspris på 8500,-

Takk for hjelpen .

PS: Det er også et klart pluss om man kan hente pc'en i en fysisk butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Kjøpte meg en HP Pavilion dv5-1095eo for ca 2 måneder siden og er meget fornøyd med den.

Den har blueray,hdmi utgang,bra skjermkort som gjør at eg kan spille med bra grafikk på di fleste spill. fallout 3 stilte maskinen seg inn automatisk på høy innstillinger :)

Ellers så fungerer den supert.

Men ett minus for min del var oppløsningen i startet. Var vant med 18'' og så gjikk til 15,4''.

Men nå er ikke de heller noe problem for min del.

Kan godt annfefale denne pc'n. Eg betalte 7999kr for den hos expert.

Her har du link til prisguide så kan du ta en titt på den.Her har du en link til pcen, så kan du ta en titt på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...