Gå til innhold

FIFA 09: Turneringen'09 (Xbox 360) | DISKUSJON / PÅMELDING

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg vant 5-2 over Points. Lett.

Game: Tobbe, du har faen meg gullhår. Føles som et ran å ha spilt 2 uavgjorte mot deg. Jeg er i dårlig form i dag.

Lenke til kommentar
Jeg vant 5-2 over Points. Lett.

Game: Tobbe, du har faen meg gullhår. Føles som et ran å ha spilt 2 uavgjorte mot deg. Jeg er i dårlig form i dag.

Han hadde det mot meg ihvertfall. Nye Liverpool, Tobbe? :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
TomHel: Tror du virkelig jeg lar den seieren telle? Jeg spilte deg fullstendig ut. Jaeg er drita, og du er edru, allikevel lekte jeg med fdeg. Du må tro om igjen om jeg skriver opp den seieren.

Pin,lig åp bli spilt ut av en som er så drita.

Det var da verdt et forsøk, umulig å vite hvor wasted du er...

Ikke at noen tar deg seriøst uansett, men du hadde ikke en jævla sjanse i havet.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
TomHel: Tror du virkelig jeg lar den seieren telle? Jeg spilte deg fullstendig ut. Jaeg er drita, og du er edru, allikevel lekte jeg med fdeg. Du må tro om igjen om jeg skriver opp den seieren.

Pin,lig åp bli spilt ut av en som er så drita.

Det var da verdt et forsøk, umulig å vite hvor wasted du er...

Ikke at noen tar deg seriøst uansett, men du hadde ikke en jævla sjanse i havet.

Du bør seriøst vurderwe å legger spllet på hylla når noen som er så fullstending drita spiller deg så fullstendig ut.

Flaut!

Umulig å spille mot Brasil... Glad jeg er ferdig med The Game.

Enig. Er så jøæveka sterke og raske.,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

FYFAEN! Det er den største drittkampen jeg har vært med på noen gang. Jeg chipper, skyter, smeller til osv, men ingenting går forbi den jævla keeperen din. Greit nok at du fortjente seieren, men 5-1 er helt absurd. F.eks det 3. målet, som kom etter at kontrollen plustelig fikk lyst å heade corneren din på keeperen min, og du kan sette returen i åpent mål.

5-1, om noen lurte.

Game vs Gaamst 5-2.

btw, så var brazil ekstremt raske...

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sier dere som bare velger United? De er minst like gode. Ronaldo, berb og rooney er jo umulig å stoppe, samt Evra som løper om hvem som helst.

Istad løp Berbatov fra Dani Alves.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...