Gå til innhold

FIFA 09: Turneringen'09 (Xbox 360) | DISKUSJON / PÅMELDING

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JADDA! Slo tc47 2-1 med 10 mann! :D Noe så fortjent har ikke skjedd i Norge siden Quisling ble skutt! :p

Aston Villa er så sinnsykt digg å spille med på Fifa!

Tobbe777 2 - 1 tc47

Du tuller om at det var fortjent sant? Med det freak dobbelstolpe skudd og åpent mål stolpeskudd?

Man Utd vs Liverpool på Old Trafford nå.

Game vs ErlendRU

Faen, inviterte deg nå. Ikke spill etter den kampen er ferdig, jeg venter på deg.

Lenke til kommentar
JADDA! Slo tc47 2-1 med 10 mann! :D Noe så fortjent har ikke skjedd i Norge siden Quisling ble skutt! :p

Aston Villa er så sinnsykt digg å spille med på Fifa!

Tobbe777 2 - 1 tc47

Du tuller om at det var fortjent sant? Med det freak dobbelstolpe skudd og åpent mål stolpeskudd?

Jada, jeg tuller. Du hadde fortjent minst ett poeng.

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar

Serr, det lagga noe helt forjævlig til tider. 3-1 til Game. Gidder ikke mer turneringskamper i dag, redd for å ødelegge noe. Muligens i kveld kanskje. Skjønner faen ikke hva det er med pasningene altså, 70% bommer jo regelrett på mannen jeg skal sende til. Jeg er ikke verdens beste akkurat, men jeg har faen meg aldri spilt så rævva som i dag altså.

Lenke til kommentar

Ser ut som alle har lag problem mot Game, taper 3-0 til pause men fy søren hvor mye lag det er. Første målet fra feilpasning, andre på retur, og tredje chip som keeper lomper opp og Game header inn på retur. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...