Gå til innhold

FIFA 09: Turneringen'09 (Xbox 360) | DISKUSJON / PÅMELDING

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Kaller du meg for en taper? Du gikk over grensa og jeg har rapportert for personhets.
Hvor lenge er det siden du har spilt på live? :p
Lenke til kommentar
Kaller du meg for en taper? Du gikk over grensa og jeg har rapportert for personhets.

Du tar seriøst ikke ironi du :ermm:

Du har ikke lært meg å kjenne enda. jeg er aldri seriøs. Aldri...

Jeg er ikke sint...

Bare veldig veldig skuffet.

PS: Er litt rusten så trenger noen kamper for å finne formen før ligaen starter for min del.

PS2 (hehe) : Jeg har selvsagt ikke rapportert, om du ikke skjønnte det :) Kommer aldri til å rapportere en United supporter.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hva skjedde Tobbe? :S Helt laggfri kamp fram til ca 70 min, så var det plutselig slow motion på gang, så jeg pausa et par ganger for å se om det gikk over, så kom det connection lost. =/

Leda forøvrig 3-2. 2x nydelige langskudd av Eto'o og et lekkert frisparkmål av Xavi som jeg klinka rett i kassa. :love:

Hvordan gjør vi det når sånt skjer? :hmm:

Edit: Pasningspillet lever forøvrig sitt eget liv i dag, sender avgårde helt idiotiske pasninger og spillet gjør ofte ikke det jeg ber om. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hva skjedde Tobbe? :S Helt laggfri kamp fram til ca 70 min, så var det plutselig slow motion på gang, så jeg pausa et par ganger for å se om det gikk over, så kom det connection lost. =/

Leda forøvrig 3-2. 2x nydelige langskudd av Eto'o og et lekkert frisparkmål av Xavi som jeg klinka rett i kassa. :love:

Hvordan gjør vi det når sånt skjer? :hmm:

Bare scor selvmål og spill fra samme tidspunkt igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...