Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tipper at både jeg og The Game også får knus av Tc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nja, aldri spilt mot Game før og han slo jo Points en del. Men i og med at du har tapt mot Points en del, TomHel, så tror jeg at jeg slår deg ja. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men det lukter råttent av meg også, for jeg klarer ikke å fikse internetten og faren er at jeg ryker på walkover om jeg ikke får eksperthjelp i helga. Har gitt opp spillemulighetene i dag. Din keft TomHel, jeg er den beste her. Nå vil jeg møte "tøffen" så skal vi se hvor god han EGENTLIG er. Slår ikke meg, det gjør ingen når jeg konser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Pfft, nå har vi turnering, begynner nu. Points ofc. Endret 19. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Din keft TomHel, jeg er den beste her. Nå vil jeg møte "tøffen" så skal vi se hvor god han EGENTLIG er. Slår ikke meg, det gjør ingen når jeg konser. Wow, nå fikk jeg lyst å spille mot deg NÅ! Fiks så snart som mulig da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Tro meg, det vil du ikke. Kommer til å rumpekjøre deg så hardt at du aldri vil spille igjen. Bare vent. Our time will come... Sith lord Game vs Jedi Tc Endret 19. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tro meg, det vil du ikke. Kommer til å rumpekjøre deg så hardt at du aldri vil spille igjen. Bare vent. Our time will come... Sith lord Game vs Jedi Tc Hvis du virkelig er god, så kan jeg se for meg at du vinner noen kamper ja. Men at jeg blir rumpe/rævkjørt tviler jeg på. Og jeg vil spille igjen og igjen til jeg slår deg hvis det er tilfelle. Jeg venter i tålmodighet jeg. Haha, nice build-up navn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 RYKTET PÅ GATA ER AT TOMHEL HAR SLÅTT POINTS!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Points 1 - TomHel 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! burde btw vært 7-1, for ikke å nevne dobbelsjansen etter 2min, som gir mål i 95% av tilfellene. Han svir bort første returkamp helt i starten Endret 19. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg gleder meg til kampen min mot Points av en eller annen grunn Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 KATASTROFE.. KATASTROFE Kan aldri i hele mitt liv huske å ha vært så ræva. TomHel som jeg vanligvis leker med mens jeg ser på tv-serier. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan ta noen matcher nå om noen er ledige. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Points takler ikke presset! Tomhel er best i verden! best i verden! Han har slått Points 5-1 i FIFA!! Det er aldeles utrolig! Han har slått Points! Points, ikonet. Lord Nelson, Lord Beaverbrook, Sir Winston Churchill, Sir Anthony Eden, Clement Attlee, Henry Cooper, Lady Diana--Han har slått dem alle sammen. Han har slått dem alle sammen. Maggie Thatcher can you hear me? "Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen. Jeg har et budskap til deg: TomHel har slått Points ned på sisteplass i Verdensmesterskapet på hw.no i FIFA. Maggie Thatcher, som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: He took a hell of a beating! Points took a hell of a beating!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg har latt deg eie meg noen ganger, men se hva som skjer når vi spiller om noe... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Sånn. Da var vi tilbake på sporet. Enkel kontrollert match hvor jeg faen ikke greide å score. Fikk heldigvis putta 3 mot slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Points vinner 3 (2)-0, og redder noe av æra, etter at jeg baisa han midt i tryne første kampen. Tredje målet stjeler han fra keeperen min på overtid, regn det med om du vil. Han er jævlig heldig med flere rush og jeg har flere store sjanser enn han, vi hadde minst like mange. Uansett så er det ingenting så får meg til å slippe smilebåndet etter 5-1 kampen. Det var tidenes match, som The Game så fint har forklart. Du kontrollerte ikke noe mer enn meg, Endret 19. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Er du morsom eller tom? Det var jo powerplay fra start til litt uti andre omgang da spillet ble strukket. Jeg er best på kontringer og det passet meg bra, da jeg putta 3 mål. Ikke whine over at jeg stjal ballen fra keepern din, herregud. I stad var jeg i telefonen da tc47 scorte, og ikke mobil, men hjemmetelefon, mao var jeg ikke i rommet engang. Jeg klager ikke på det fordi det er min egen skyld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gah, jeg vil spille mot dere nå!! Men må vente til jeg har fikset internett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Whiner ikke, men målet kom etter at jeg prøvde på et keeperraid på overtid, mao hadde jeg gitt opp. Kunne lett sentra til en forsvarspiller, men om du mener at det var en av dine briliante kontringer som lagde det målet, så tar du en smule feil. På 30sek rekker du å ta telefonen til øret og holde den der med skuldera, med mindre du ikke har sånn trådløs. En rask: "Ringer opp igjen om x minutt" burde også funke. Du lå sikkert under med 5 mål når det ringte uansett så. PP var det faen ikke. Vi spilte ekstremt jevnt, og det var tett spill uten de helt store sjansene. En av de gangene du kom ut med keeper kunne det fort endt med scoring til meg. 3-0 gir langt ifra rett bilde av kampen. Men spilt er spilt, gratulerer med 3p. Endret 19. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tobbe777 vant 2-0. =/ Kan noen seriøst fikse en løsning på nat-problemet? Lagger som et lite helvete. Henger etter i alt jeg gjør, jævlig kjipt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg