Gjest Guest_gjest_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hei alle sammen, i dag er jeg kjempe sint, jeg slutta å røyke for 14 dager siden, har godt opp 4 kilo jeg som var så flink å ha godt ned 12 kilo før jeg slutta, jeg må bare ha noe å putte i munnen helle tiden, vet at frukt er det beste, men selv gjør jeg ikke det, blir sjokolade når jeg leser, sjokolade små godt å ostepop når jeg ser på tv, mange skiver brød, med mye usunt på foran pcen, hele tiden, nå er jeg så sint å skuffet over meg selv at jeg vet ikke hva jeg gjør,for jeg er enda overvektig å skal ned 12 kilo til, så kansje dumt å slutte å røyke nå,men det er sikkert bare en unskyldning det å, åååååå er så sint, hvorfor eter jeg vær gang jeg setter meg ned??????????????????????????????? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hvorfor eter jeg vær gang jeg setter meg ned??????????????????????????????? Mangel av selvkontroll. Du klarer ikke å kontrollere deg selv, og du faller for fristelsen. Hvor kommer sjokoladen fra? Hvor kommer snopet ifra? Hvis du har kjøpt det, så slutt. Hvis foreldrene dine har kjøpt det, be dem slutte. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HEHE jeg er 40 år har bli, så greier å kjøpe selv å snopen komer fra butikken Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Prøv å spis IFA hver gang du føler du må tygge på noe. Da kommer det fort rett ut igjen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Helt normalt å spise mer når man slutter å røyke. Dette er forbigående, men du kan spise ting som tar mye plass og har lite energi, som f.eks grønnsaker som vokser over jorden. Er også lurt å drikke mye vann. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 slutt å gå i butikken når du har lyst på godteri.. spis gulrot! det hjelper! Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) 2 Gode tips Aldri gå i butikken når du er sulten, bare når du er god og mett i magen. Da unngår du å kjøpe snop og godteri. Vis du er hjemme og vil ha noe søtt, ja da pusser du tennene. Da mister du totalt godterilysten Endret 19. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du greier å slutte å røyke så da greier du å slutte å småspise også. Du vet hva du gjør feil så da trenger du ingen til fortelle deg hva som er galt. Dette greier du fint selv. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 tyggis, frukt og grønnsaker. Kjøp sånne små gullrøtter på pose, bra som snacks, druer og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå