Gå til innhold

Endelig Touch Flo-kalender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC gjør mye bra, og de har lagt ut noen helt relevante fixer, men jeg synes det er dumt at vi må "hacke" telefonene for å få funksjonalitet som er nærmest påkrevd.

Uten XDA-developers hadde jeg nok aldri orket å ha en HTC-telefon.

Lenke til kommentar

Problemet er at den integrerte WM-kalenderen er veldig lite touchvennlig. Men man må fortsatt inn i WM-menyer for å f.eks. legge til en avtale, så selv om HTC har forbedret veldig mye, så er det fortsatt en del igjen før TF3D fungerer helt for seg selv (til vanlige oppgaver).

Lenke til kommentar

Hei. Noen som kan fortelle meg om det er noen risiko å installere dette? Som f.eks at noe kan skade mobilen, miste ting, eller at garantien på mobilen bortfaller.

Står kanskje noe av det på den linken til det forumet, men er så sykt mye der. Orker ikke å lete igjennom :p

Lenke til kommentar
Hei. Noen som kan fortelle meg om det er noen risiko å installere dette? Som f.eks at noe kan skade mobilen, miste ting, eller at garantien på mobilen bortfaller.

Står kanskje noe av det på den linken til det forumet, men er så sykt mye der. Orker ikke å lete igjennom :p

Hvis du ikke orker å lese et par innlegg i en forumtråd, så er nok ikke flashing a ROM noe for deg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...