hitokiri Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå blir kalenderen et eget valg på HTCs meny. Les mer Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tør man håpe på en oppdatering for oss allerede har en HTC? Og kanskje ikke kan kjøpe ny mobil for å få funksjonalitet som burde vært der fra dag 1. Heller kalenderen enn børs-greia. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Man er nok henvist til xda-developers. Min HD kjører nå den nye TouchFLO-versjonen. I tillegg til kalenderen skal HTC ha ros for en stor forbedring av grensesnittet rundt adressebok og enkeltkontakter. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 HTC gjør mye bra, og de har lagt ut noen helt relevante fixer, men jeg synes det er dumt at vi må "hacke" telefonene for å få funksjonalitet som er nærmest påkrevd. Uten XDA-developers hadde jeg nok aldri orket å ha en HTC-telefon. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den nye manilla/TF3D-versjonen er utrolig mye bedre enn den gamle, kjører den nå. Hvorvidt kalenderen også har dags- og ukesvisning er litt uklart. Man har måneds- og dagsvisning, ikke ukesvisning. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan jeg spørre hvor dere har fått tak i den? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Video som viser deler av den nye TF3D i bruk: kimjonas: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483822 Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har faktsik ikke savnet kalender i TF menyen jeg. Når man er på home menyen i TF kan man jo bare trykke på kalenderen. Men jeg kommer nok til å prøve den nye versjonen for å se om den er bedre enn den nåværende versjonen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Problemet er at den integrerte WM-kalenderen er veldig lite touchvennlig. Men man må fortsatt inn i WM-menyer for å f.eks. legge til en avtale, så selv om HTC har forbedret veldig mye, så er det fortsatt en del igjen før TF3D fungerer helt for seg selv (til vanlige oppgaver). Lenke til kommentar
Mnb87 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Noen som kan fortelle meg om det er noen risiko å installere dette? Som f.eks at noe kan skade mobilen, miste ting, eller at garantien på mobilen bortfaller. Står kanskje noe av det på den linken til det forumet, men er så sykt mye der. Orker ikke å lete igjennom Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei. Noen som kan fortelle meg om det er noen risiko å installere dette? Som f.eks at noe kan skade mobilen, miste ting, eller at garantien på mobilen bortfaller.Står kanskje noe av det på den linken til det forumet, men er så sykt mye der. Orker ikke å lete igjennom Hvis du ikke orker å lese et par innlegg i en forumtråd, så er nok ikke flashing a ROM noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg