Gjest medlem-77217 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei, har fått i oppgave til prøvemuntlig eksamen å skrive om nyreligiøsitet og alternativbevegelsen, men det står veldig lite i boka, på wikipedia og generellt på internett, så håpet at noen kan komme med ideer til hva jeg kan skrive om - Takk Lenke til kommentar
Tuxxxie Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg hadde også dette som prøveeksam, jeg fikk noen linker av lærern min! Om du ikke har noen spesifisert oppgave kan det hende det er smart å snakke litt om opphav og hva det innebærer. Går du i 10.? har du kosmos som samfunnsfagsbok? I så fall kan det stå noe der om utviklinga i samfunnet på den tiden (Utdaningseksplosjon, Mer aktive ungdom...) Alternativbevegelsen og nyreligiøsitet, kom fordi folk skjønte at det måtte være noe mellom himmel og jord! Og i tillleg til det bør du "fordype" deg i en av retningene! http://www.altnett.no - dette er sida til alternativt nettverk, det kan hende du finner noe nyttig her! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for litt hjelp. FIKK 6 Lenke til kommentar
jens93 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Takk for litt hjelp. FIKK 6 halla olababe:) leste at du hadde hatt en oppgave på skolen om alternativbevegelsen, så jeg bare lurte på om du kunne sende den til meg på msn eller noe, skal ha fremføring men har ikke hatt tid til å gjort den... på forhånd takk jens Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 La ham gjøre det selv, vi leker ikke butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå