Gå til innhold

Blacklight???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Runde UV katoder lyser bedre, mye bedre enn stav katodene.

Nei ikke farlig å fjerne glasset rundt men det er veldig skjørt så de knekker lett. Selve katoden alstå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

En annen ting som jeg glemte å nevne. Microplex har fått inn en haug med UV katoder som er defekte og ikke lyser noe "UV effekt" i det hele tatt. Så sjekk nøye og hvis de ikke virker så si fra så får du noen andre. Det gjelder bare stav katodene.

Måtte sende mine tilbake og kjøpte de fra 3dxfcool.no på TG isteden :wink:

Lenke til kommentar
Kjøpte 2 stk UV stav katoder på 3dfxcool'en som var på Tg og de fønker som bare pokker

Har nettopp malt en av kabbinettviftene helt hvit for og se om jeg får noe effekt ut av det   :yes:

lakk eller tegn heller med noe fluorisert farge! =) :woot:

Har tenkt litt på oransje fluorisert lakk men vet du hvor man kjøper det og hva det koster ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Gjenstad? koster? 100,-?

Jeg kjøpte på en butikk som heter Ergo, og betalte 49,- (Kosta egentli 69,-, men jeg bytta lokk til en som var billigere  :lol: )

Kjeltring for 20,- kr :o

Wow du er smart asså :p

Lenke til kommentar
Gjenstad? koster? 100,-?

Jeg kjøpte på en butikk som heter Ergo, og betalte 49,- (Kosta egentli 69,-, men jeg bytta lokk til en som var billigere  :lol: )

Kjeltring for 20,- kr :o

Wow du er smart asså :p

Hehe.. jeg skulle ha noe å spise åsså, å kortet funka ikke! =(

:cry: :oops:

Lenke til kommentar

Lite tips: For å sjekke om en katode er "ekte" UV, kan du holde en seddel i nærheten av den. Da skulle du se et og annet. Er det _garantert_ "ekte" UV, og du ikke ser noe på seddelen... Ja, da bør du IKKE bruke seddelen for å si det slik... :D

Lenke til kommentar

Vil bare si at UV lys er skadelig for øyne og hud.. er forresten antivirus og antibakteriell, kommer kanskje godt med i disse SARS tider? :D UV lys herder plast fortere, så man kan oppleve å få sprø plast.. på f.eks kabler.

Jeg vil ikke ha en uv lampe gå dure konstant i mitt iallefall :)

Lenke til kommentar
Vil bare si at UV lys er skadelig for øyne og hud.. er forresten antivirus og antibakteriell, kommer kanskje godt med i disse SARS tider? :D UV lys herder plast fortere, så man kan oppleve å få sprø plast.. på f.eks kabler.

Jeg vil ikke ha en uv lampe gå dure konstant i mitt iallefall :)

du vasker deg på fingre etter vær gang du har tatt i no ofentlig og eller?

Lev livet, drit i den katoden :) du vill få et bedre liv

Lenke til kommentar
Hallo!!

Når man får blacklight fra microplex så er det jo et glass rundt som skal beskytte... Men så fant jeg ut at det lyste mye bedre når je fjærna det...

Er det skadelig for komponenter osv...?

Nei det er ikke skadelig å ta ut katoden av det beskyttelses røret. Microplex solgte katodene før uten dette røret, mine katoder er uten slikt rør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...