Kontorstol Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 En iPhone kan ikke sende å motta mms uten at du laster ned et spesielt program (tror den må være hacket). ÆØÅ finner du derom du holder fingeren din på A og O en liten stund. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 I iTunes under Hjelp finner du mye nyttig. Der er det link til Brukerveiledningen også som du kan laste ned. Jeg printet ut min jeg, fin å slå opp i. RandiA Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi kan ikke hjelpe folk fra Porsgrunn... desverre. Men fra spøk til sak. Spør du her så får du nok svar fort som f***: iPhone 3G tråden Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå snakker jeg om en IKKE jailbreaket telefon, bare så det er nevnt: ÆØÅ ligger på a og o som du har oppdaget, men du får de ikke frem sammen med de andre bokstavene. Om du bruker ordlista vil telefonen rette de fleste ordene til deg. For eksempel "forst" vil rettes automatisk til "først" osv. Ang. ringetonene dine er det kun musikk under 30 sek som kan være ringetoner, og de må være i et litt sært format. Les litt her. *trommevirvel* iPhone har ikke MMS. Du må gå inn på adressen du får i meldingene. Sende MMS går ikke. Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så det er ingen som vet hvordan dette gjører altså. og legge inn musikk som ringe tuner uten og måtte kjøpe di.. eller hvilkene programmer som må til for og sende mms osv osv med Iphon 3G da? Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei jeg har fått meg en Pihone, men får ikke sendt mms eller lagt over musikk som ringe lyder, og heller ikke øæå forran på displayet, må holde bokstaven inne. Har skjønt at jeg må ha noen programmer for og få dette til. noen som bor nær Porsgrunn som kan hjelpe meg med dette, eventuelt andre som vet hvor og hvilkene programmer jeg må ha å hvordan jeg skal gjøre det, bor du i nærheten betaler jeg deg gjerne for og gjøre dette for meg.Dette er 3 innlegget mitt, men har vel lagt inn på feil sted kansje, håper på svar her da. Etter det jeg skjønner er det utrolig mye mann kan gjøre med di rette programmene. Men jeg har NULL peil på dette. mvh Leif Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Ja det er greit nokk det, det finnes vel programmer som kan ordne dette,, eller er det helt umulig og få dette til med en Ipohon som er kjøpt på Elkjøp.. Da vil jeg jaggu si at Iphone er lite og ha, om man må kjøpe musikk for og få di som ringetoner, når jeg har tusner av mp3 sanger på den.. halooo kunne jo bare beholdt Ipoden og skippa Iphonen. jaja da har jeg vel blitt lurt da..forbanna dritt ## quoting av slettet post fjernet av ilpostino ## Endret 19. februar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Velkommen til Apple-verden. Du kan selvsagt jailbreake, noe som ikke er ulovlig, men du mister support og i noen tilfeller garanti fra Apple. Endret 19. februar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Velkommen til Apple-verden. Du kan selvsagt jailbreake, noe som ikke er ulovlig, men du mister support og i noen tilfeller garanti fra Apple. r det ikke bare og gjenoprette den i itunes igjen da hvist mann må sende den inn.. syntes det stod et sted. Og nå begynner det og løsne litt her, SÅ det går ANN altså. Det er jo det jeg har spurt om hele tiden, ikke om garanti og alt det derre, men samme det, jeg får vel sansynlig vis hjelp av noen som skjønner mine spørsmål. takk for hjelpen fra deg. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Om telefonen ikke kan startes - eller gjenoppretting ikke er mulig på grunn av en fabrikkfeil, er garanti og support borte. Jeg får så lyst til å hjelpe deg, når du svarer slik. Da er det vel bare å vente på svar fra "noen andre". Lykke til. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du må jailbreake iPhonen hvis du skal sende MMS, sånn er det bare, ikke noe du får gjort med det. For å få Æ,Ø og Å på tastaturet må du vel også jailbreake hvis du ikke har noen videre kunnskaper. Ringetoner får du ved å convertere mp3-filene du allerede har på maskinen til (.m4r). Dette kan du gjør her: http://audiko.net/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) det holder med en tråd per problem. jeg har derfor stengt de andre trådene og flyttet alle svar over i denne tråden. jeg har også ryddet litt i denne tråden. reaksjoner på detet tas som vanlig på PM og ikke i tråden. Endret 19. februar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 det holder med en tråd per problem. jeg har derfor stengt de andre trådene og flyttet alle svar over i denne tråden. jeg har også ryddet litt i denne tråden. reaksjoner på detet tas som vanlig på PM og ikke i tråden. Hei Ja det var ikke meningen og bruke flere tråder på et spørsmål, men ble bare sendt vidre til andre linker her , så da trodde jeg at jeg måtte skrive hva som var problemet. Men skjønte jo at jeg egentelig skrev på samme side etter hvert hehe.. takk for hjelpen med rydding av tråder :-) Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du må jailbreake iPhonen hvis du skal sende MMS, sånn er det bare, ikke noe du får gjort med det. For å få Æ,Ø og Å på tastaturet må du vel også jailbreake hvis du ikke har noen videre kunnskaper. Ringetoner får du ved å convertere mp3-filene du allerede har på maskinen til (.m4r). Dette kan du gjør her: http://audiko.net/ Hei!!! Nei kunskapen min rundt dette her er lik 0 så det er derfor jeg spør etter hjelp, dette jailbreake greiene er da et navn på noe jeg må gjøre etter det jeg skjønner. Da er spørsmålet Hvordan gjør jeg det???? Takk for det med ringe tonene foresten det var bra :-) mvh Leif Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilken versjon har du? Lenke til kommentar
dacapo Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvilken versjon har du? den nyeste tror jeg er det 2,2,1 nei jeg vet ikke jeg, Iphonen ble kjøpt 13.2.09 og jeg satt opp sim kortet mitt til det programmet, det er sikkert siste verson. mvh Leif Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når man jailbreaker en iPhone som blir den hacket, og åpnet slik at man kan innstallere tredjeparts programvare, som f.eks. SwirlyMMS for å kunne sende og motta MMS. For å jailbreake din iPhone følger du oppskriften her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå