[ReXoR] Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 vel, det er jo relativt sett liten sjanse for at du får gjort så mye ut av det men når du først støter på noen med BT så blir det jo gøy, kan jeg tenke meg (: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Inne på plasser det er veldig mange forretningsfolk er det mye morsomt man kan gjøre tenker jeg meg. Stå uttafor et kontor å bluejacke folk uten at du er i huset Men som på kjøpesentre er det lite håp... I hvert fall i Rosenes By hvor jeg befinner meg. Telebutikker er vel også et fint sted? Betjeningen har som regel en litt bra mobil... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Yo! Åssen gjør jeg dette med en T610?? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du må først konfigurere ditt visittkort. Det gjøres følgende:' --> (meny) --> telefonliste --> behandle kontakt --> mitt visittkort --> endre. Her skriver du inn på navn: "You have been bluejacked" eller lignende. Så kan du sprinte rundt på leting etter Blåtann-telefoner, og når du ser en gjør du: (visittkort) --> send --> via bluetooth. Så søker telefonen etter telefoner som har blåtann på. Gøy å se folk som stirrer rundt seg etter hvem som har sendt dem denne gøye meldingen. :smile: Enjoy! :-) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 høres fett,har nettop fått jobb og snart kommer pengene på konto Bare synd nye brae telefoner ikke kommer før november Og nei vil ikke ha se610,bra skjerm er et must og st55 har verken bt eller java Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hvordan sende en melding som kommer direkte opp på skjermen når de har mottat? vet det går an å sende notater, men disse må man jo inn i notatlisten din for å se. Har en t610 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 :?: Krever det ikke at den andre personen du prøver å bluejacke taster inn en kontrollnøkkel? T610 her. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 :?: Krever det ikke at den andre personen du prøver å bluejacke taster inn en kontrollnøkkel? T610 her. Nei, ikke når jeg har sendt noe fra bluetooth. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Trekker ikke bluetooth mye strøm da? har t610.. Innbiller meg å ha lest at de fleste nokiaer har bt "aktivert" som standard.. Stemmer det? Altså, vi med SE kan oppdage en nokia når vi vil, men de kan ikke oppdage oss, så fremt vi ikke har bt aktivert..? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Trekker ikke bluetooth mye strøm da? Jo, det trekker mye strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå