dennis88 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 kan man "bluejacke" med palm(med bluetoth selsagt)? Ja, det tror jeg er mulig. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Vent litt, jeg er jo ikke sikker, men må ikke mobilene du sender til ha Bluetooth "tilkoblet"? Trodde bare at begge mobilene måtte aktivere sin bluetooth får de kunne sende til hverandre.. (dette er vel saken med t68i?) Kunne vært greit å vite.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Regner med at begge må være tilkoblet... Ble ikke det sagt litt tidligere i denne posten da ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det alle som går rundt med Bluetooth aktivert a? Neppe... Correct me if i am wrong Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det alle som går rundt med Bluetooth aktivert a? Neppe...Correct me if i am wrong det var det jeg også tenkte på... folk har da bare BT aktivert når de skal bruke den.. (er det ikke slik at BT-aktiverte mobiler trekker mer strøm?) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 det var det jeg også tenkte på... folk har da bare BT aktivert når de skal bruke den.. (er det ikke slik at BT-aktiverte mobiler trekker mer strøm?) jeg har BT aktivert på "discoverable" hele tiden med min P800.. trekker ikke nevneverdig mer strøm faktisk.. men merket at BT trakk mye strøm fra T68i'en når jeg aktiverte det på den.. Men uansett, alle som har BT på bør jo ha tilkoblings-muligheter sperret med passord, og seff ikke velge at telefonen skal bare ta imot alt folk sender til den.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bluejacking er jo bare morsomt... Ingenting gale med det. Det kjipe er at nesten ingen går rundt med bluetooth alltid på. (jeg har selvsagt alltid på, og aksepterer alt...). Det finnes jo ingen virus, så det er jo ingenting å være redd for. Til dere som vil "bluejacke" gå inn på instillingene for bluetooth og lag et artig navn til mobilen din. Deretter er det bare å gå inn på objektet du vil sende, og velge send -> bluetooth -> søk -> og velg dem som eventuelt dukker opp. Trenger ikke å gå inn i bluetooth instillingene og søke på forhånd etter folk. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 vet det har blitt snakket mye om før, men tapper bluetooth mye strøm når den er på/søkbar? tenker da spesielt på t68.... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 vet det har blitt snakket mye om før, men tapper bluetooth mye strøm når den er på/søkbar? tenker da spesielt på t68.... Ja, det gjorde det på min gamle t68i, men ikke på 3650'en jeg har nå. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 På x650, om du har BT på, er det markert med en liten prikk øverst til høyre? Om denne prikken ikke er der, betyr det at man ikke kan ta imot filer? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 vet det har blitt snakket mye om før, men tapper bluetooth mye strøm når den er på/søkbar? tenker da spesielt på t68.... (er det ikke slik at BT-aktiverte mobiler trekker mer strøm?) jeg har BT aktivert på "discoverable" hele tiden med min P800.. trekker ikke nevneverdig mer strøm faktisk.. men merket at BT trakk mye strøm fra T68i'en når jeg aktiverte det på den.. Dette har alltid vært tilfellet med t68i -den trekker ekstra mye strøm når BT er aktivert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 På x650, om du har BT på, er det markert med en liten prikk øverst til høyre? Om denne prikken ikke er der, betyr det at man ikke kan ta imot filer? Jepp... RTFM :wink: Prikk = aktivert (kan motta) Prikk med "runding" rundt = tilkoblet enhet Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Dette må jeg prøve så fort jeg får meg en mob meb Blåtann, det skal bli morsomt. Må prøve det med ene kompisen min. Han går rundt med sin T68i i lomma og vet at BT er aktivert, men gjør ingenting med det... igjen (Må du ha forstørrelsesglass for å se dette??? Bare lurer...) Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 *har lyst på mobil med bluetooth men har ikke penger * Noen som er interessert i litt billig arbeidskraft? (ikkeno skitne porrsaker) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvis jeg søker ettter andre.. vil jeg da finne t68i mobiler som har BT på automatic? Automatic suger vel ikke strøm.. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 (Må du ha forstørrelsesglass for å se dette??? Bare lurer...) det er bare å sitere.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg må få meg en slik telefon baaare for å kunne bluejacke Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 (Må du ha forstørrelsesglass for å se dette??? Bare lurer...) det er bare å sitere.... Joa, men måtte du bruke det uten å merke teksten på noen slags måte? Eller quote da... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 (Må du ha forstørrelsesglass for å se dette??? Bare lurer...) det er bare å sitere.... Joa, men måtte du bruke det uten å merke teksten på noen slags måte? Eller quote da... jeg bare trykka på siter med en gang... og nå vet jeg jo hva som står der, så nå ser jeg det kanskje, tror nok ikke jeg ville gjort det uten... ------------------------------------------------------------------------ over til noe annet: er dette med bluejacking virkelig så morsomt? går folk altså rundt med blåtannen aktivert hele tida? det gjør ikke jeg... også vet jeg bare om 3 stk som har telefon med blåtann, tror ikke de gjør det heller. enig i at det høres utrolig morsomt ut, men det er da vel veldig "vanskelig" å komme i den situasjonen... altså: det skjer vel sjeldent. Eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå