stizzen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg har sett litt rundt etter en tv som kan erstatte min 32" sony bravia tv, og jeg har sett Samsung PS50A457P1D på http://www.netonnet.no/, og lurte på hvordan denne er. Den koster 8990 kr, så jeg renger ikke med at denne er så super bra, men jeg trenger ikke akkurat det nyeste og beste Jeg skal bruke den mest til ps3 spilling og se på film (DVD/Blu-Ray), og se på fotball hvis jeg får parabol til rommet Dette står det om den på NetOnNet: - 50 tommers plasma-TV - DNIe+ bildebehandling - Kontrast på 1 000 000:1 - 3 HDMI-innganger Edit: Jeg så også på denne, men det er en LCD tv da Endret 19. februar 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) husk at sort er lillesort på tven da;) du får ikke mye kvalitet på hyperbillimodell;) hvis du spiller hele dager ville jeg ikke kjøpt plasma i dette tilfellet ville jeg heller kjøpt lcd tven pga plasmamodellen ikke er god nokk. Vil du ha plasma ville jeg hellet kjøpt panasonic th-50px8 da den gir MYE bedre sort Endret 19. februar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Nei da kan du heller kjøpe 50 LG PG6000 den er klart bedre en PX8 og koster det samme.. PX8 begynner å bli litt T Ford nå, dårlig utstyr, svake spesefikk og et design som er like spennede som været for tiden.. Man får ikke bedre 50 tommer til under 10,000,- en PG6000. Endret 19. februar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sant, hadde helt glemt den modellen:) pg6000 er best i denne prisklassen. Samsung har gode tver men du må høyere i pris der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå