Jankee Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Atter ein del innlegg som har blitt sletta grunna at det går på person og ikkje sak. Beskyldninger verken den eine veien eller andre har ingenting i tråden å gjere. Lenke til kommentar
jenset Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Atter ein del innlegg som har blitt sletta grunna at det går på person og ikkje sak.Beskyldninger verken den eine veien eller andre har ingenting i tråden å gjere. Helt enig Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har det blitt noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kundene venter fortsatt Men på mandag skal problemene være løst, sier Terra-gruppen. http://www.dinside.no/806216/kundene-venter-fortsatt Lenke til kommentar
fbruk Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det står i avisaartikkelen over at problemet skal vere løst i dag. Jeg og min samboer har vert innom to forskjellige banker i dag ca. kl 19:00 og problemet er fortsatt eksisterende ! Har noen sjekket i sine banker og fått noe annet resultat ? Endret 2. mars 2009 av fbruk Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 "- Ja, nå skal det bli ordnet i løpet av noen få dager." er ikke "i dag" Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen løsning hos Ya bank heller. Lenke til kommentar
fbruk Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det står også under overskriften: "Men på mandag skal problemene være løst, sier Terra-gruppen." Så står det litt lengre ned: "Feilen skal bli ordnet i løpet av helgen, ifølge Terra" Litt forvirrende dette! Endret 2. mars 2009 av fbruk Lenke til kommentar
jenset Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Beklager at jeg ikke fikk det med med meg før i dag. Jeg har vært på ferie, og jeg fikk da sjekket ut saken i dag. Forøvrig glad at det endelig ble fixet :-) Endret 11. mars 2009 av jenset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå